Algemeen Sebart Sukhoi S29 140E topic!

Iemand ook ervaring met een benziner er op?

Aan de ene kant vind ik electro super maar er is bij ons niet altijd stroom.
Toch heb ik nu diverse malen geladen door middel van lader op de auto accu en motor van de auto laten draaien.
En dit werkt top.
Getest met een powerlab 8 en 5000mAh 6 cell op 5c.
Ofwel 25A plus verliezen en mijn dynamo hield het gewoon bij met stationair lopend. Weet niet wat de max is voordat de dynamo het niet meer trekt maar
Nagemeten met multimeter al heb ik ook een afslag beveiliging op mijn lader mocht het voltage toch zakken van mijn auto.

Vind een losse generator niks maar om nu mijn auto een paar uur stationair te laten draaien is ook zo wat....Al werkt het goed.

Een dle 30 is b.v ook een optie op de sukhoi aangezien er ook een brandstof kit bij zit.

Wat voor gewichten halen jullie? sebart zegt 4-4.2kg maar dat is zonder lipo neem ik aan?
Heb altijd het idee dat een electro kist speelser vliegt door de snelle acceleratie/optoeren van een electro motor. Al is het brandstof vullen en 15 min vliegen met een benziner weer ideaal.

Als ik voor electro zou gaan dan max 8 cell.
omdat ik tot 8 cell in serie kan laden anders moet ik of een 2e lader of paralel gaan laden maar dat is niks als je wil laden met 5c.

Back