Koop gewoon een EzRun setje. Dan hoef je ook niet zo moeilijk te doen en ze zijn niet duur

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee ik koop lekker geen ezrum setjeKoop gewoon een EzRun setje. Dan hoef je ook niet zo moeilijk te doen en ze zijn niet duur![]()
Nou nee ik heb bij mij iets op de club gehoord der over maar ze willen het niet vertellenVolgens mij slaat dat nergens op, ik weet het niet maar ik zou niet weten wat je met een waterpomptang en een motortje kan doen, mischien platknijpen![]()
nee geen brushless. zoals ik al zei moet ik de standaart motor houden.Waarschijnlijk BS dan he![]()
weet iemand hoe je de standaart tt-01 motor sneller kan maken ik heb iets gehoord iets met een waterpomptang gr max
Oh hahaha wat zijn we grappig.Ja dat klopt dan gooi je de TT01 in de lucht, geef je hem een geweldige jens met de waterpomptang. Dan vliegt die zeker met een kilometertje of 40 door de lucht.
Oh hahaha wat zijn we grappig.
En ik wou het alleen weten hoe het moet ik zei niet dat ik het ook ging doen.
eey max
hou die motor nu gewoon normaal want van het weekend hield je er zowat niet over op.
je kan ook net zo doen als turgay maar dat gaat helemaal niet goed en je auto loopt er niet harder door![]()
Hee martijn,dan nog wel even inschrijven he MaxBram heeft zich al ingeschreven.