Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

Heb deze 2 jaar geleden zien staan bij pk toen ik daar nog af en toe ging rijden.
Heb er een tijdje naar aan het kijken geweest omdat ik toen ook met een tt01 reed maar dacht bij mezelf,voor 180 euro kan ik volgens mij wel een andere wagen scoren.Het blijft tenslotte een tt01,zeker geen slechte wagen en heb me er destijds zeer goed mee vermaakt,maar is en blijft een (zeer leuk) instapmodel.Als je ziet dat er voor minder dikwijls goeie 2dehands xray's worden verkocht e.d.
Persoonlijk kijk ik dan liever naar zoiets :)

Ik heb even een vraag over de snelheid van mijn tt-01. Ik heb een speciale versie gebouwd die ik bij pk racing heb gekocht. Het is de volledige carbon uitvoering met div. Hopups en upgrades. De motor is een hobbyking ezrun 13,5t met een 2s lipo. De auto rijdt op een vertanding van 61-19. Hoe hard zal de auto gaan. Hij trekt heel snel op

Wil namelijk op het circuit gaan rijden bij de emcv te velp. Als je wedstrijden wilt gaan rijden bij de electro 1/10 klasse welke auto of merk kan je dan het beste kopen. Wat is echt heel goed?

als je serieus wedstrijden wilt gaan rijden, raad ik je alleen aan om geen cent meer in je TT01 te stoppen en over te stappen op een echt chassis dat ontworpen is om te racen.
ikzelf heb "geraced" en "gedrift" met een TT01. Ging super .... tot ik overstapte naar een race chassis en een drift chassis !! niks kwalijks over de TT01, maar wat je er ook op schroeft, het blijft een instapper voor algemeen gebruik. en dat merk je .....

ik zelf race nu met een TRF416WE. en dat ging vanaf de eerste dag al 100% beter als met mijn volledig geupgrade TT01. en ik had er echt alle upgrades op wat je kopen kon. zonde van het geld.

de X-Ray heeft een vriend van me. geweldige wagen. Schumacher ..... geen idee.
zorg er wel voor dat je voor een auto kiest, waarbij je ook goed aan de onderdelen kunt komen.
bij X-Ray zit dat goed. Schumacher zie ik zo niet overal liggen ....

Of kijk anders eens naar gebruikte TOP modellen op het verkoop forum.
TOP Photon, Tamiya TRF 416 - 417, Xray T3 - T4, Kyosho TF6, Assosiated TC6 e.d.

Of anders instap modellen :
Spec-R S1, Sakura Zero S - Sakura XI Sport, Turnigy TD10, Team Magic E4jsII, Serpent S411 Sport e.d.

Onderdelen zijn eigenlijk voor geen enkel merk een probleem.

Andre

ik heb mijn TRF416 ook gebruikt gekocht. er zijn zat mensen die er zuinig mee omgaan. alleen opletten als men ermee buiten heeft gereden. dan zijn vaak de chassis van onder enorm bekrast, en veel fijn zand en troep in de regelaar enz.
vraag om goede foto's van rondom het chassis.

Ik hou het forum en mp al in de gaten. Zie niet echt wat staan en vindt het ook leuk om zelf te bouwen weet iemand nog een leuke auto te staan 2e hands?

Back