algemeen teamC topic

Kusal,

De TR04 pro krijg ik van de week binnen, ik hoop zeker dat deze wat beter gaat bevallen dan de normale TR04.
Wat houdt astro precies in, en waar zijn die big bores goed voor?

Bedankt :)

Hoi Rick,
Je moet een googelen op astro turf.
Is een soort van kunst tapijt dat enorm veel grip geeft.
Ik had de big bores nog liggen dus heb ik de er effe opgegooid.
De small bores die er standaard bij zitten zijn zeker OK.
Ik vind - en dit is persoonlijk - dat met small bores de auto iets heviger reageert en daardoor ook sneller van richting kan veranderen.
Terwijl met big bores alles iets gemoedelijker gaat.
Maar je gaat absoluut geen probleem met de small bores ondervinden (deze staan op mijn TC02C en TC02 evo; ga de small bores waarschijnlijk zelfs eens proberen op de TM2 en de TR04 en de V2).
Greetz.

Mijn nieuwe body en vleugel voor de TM2! Met erg veel dank aan Fedor Eskes van RcCracks voor het spuitwerk... :D

1463744_631940260202758_644204795_n.jpg

1459261_631940280202756_1583071627_n.jpg

1450273_631940303536087_1335583540_n.jpg

Thanx!

Die Orion stickers zijn gewoon te koop bij elke zaak die Orion verkoopt. Op de site van Orion kan je de bestel nummers vinden.

Ah, ik dacht dat ze misschien promotie-materiaal waren, zoals dat sommige shops stickers meesturen met een bestelling. Voor hun zo goed als gratis reclame, en de rijder kan zijn auto verder verfraaien.

Mooie body Joost.

In Oss rijden er meerdere met TeamC en de TM2.

Ben je daar al eens geweest? Januari is er weer een wedstrijd.

Thanx!

I know, ik ben al een aantal keren op Oss geweest. Heb ook zo'n ledenkaart aangeschaft zodat ik kan rijden wanneer ik wil (mits de baan open is). Helaas de eerste twee races moeten missen. Hopelijk in januari wel mee rijden...

Thanx!

I know, ik ben al een aantal keren op Oss geweest. Heb ook zo'n ledenkaart aangeschaft zodat ik kan rijden wanneer ik wil (mits de baan open is). Helaas de eerste twee races moeten missen. Hopelijk in januari wel mee rijden...

Mooi! heb je waarschijnlijk al wel een keer gezien, niet wetende dat jij het was.

Ik weet nu op welke body ik moet letten. Heb de mijne overigens ook door Fedor laten doen.

Ik ben er bijna iedere woensdag avond.

a2y8a3ur.jpg

Inmiddels de TR04pro binnen, helaas geleverd met dezelfde slippen platen ipv twee verschillende.
Krijg ook van de week ongeveer alle alu en carbon onderdelen binnen dus dan helemaal compleet maken en hopen dat deze het volhoud

Wij gaan zaterdag 14/12 nog eens met de hele bende rijden bij mio.
Paul ken ik, Joost nog niet (mss wel al eens gezien).

Tussen al dat geweld kom ik met mijn Minion langs "gekropen". ;-)

Ik had laatst de wing aan barrels, na een mislukte sprong, originele was lastig te krijgen, overal uitverkocht. Dus nu zit er een andere op:

p1040023.jpg

p1040026.jpg

En hier met nog een paar extra stickers op de wing:

p1040039.jpg

Volgende stap, stuurservo vervangen door een iets betere, die van de RTR heeft wat moeite met zijn middenstand, en is met 4 kilo trekkracht niet bepaald ruim bemeten. Ik zet er voorlopig een HXT5010 in, daar heb ik vrij goede ervaringen mee, is anderhalf keer zo sterk, en weet wel direct wat zijn middenstand is.

Back