Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Gaat je rotor dan niet slippen?
Ik zou hem uit elkaar halen en dan voorzichtig doorspuiten met lucht op een lage bar.

Ruud

Dat van je servosaver kan je wel eens iets té vast hebben gedraaid.
Had zoiets bij de revo ook wel eens gehad. Weet niet precies meer wat het toen was

Na een paar keer over de kop te gaan, springt de center front driveshaft telkens uit elkaar. (#5650). Enig idee iemand om dit te vermijden?

full

SXLJxo0aNCgQQIQ5R5ZCMEY5xQo4ZwCpUybSdegQYOGp42m4gKa8c3A+P8HrZo6AqvtX3kAAAAASUVORK5CYII=

Laatst bewerkt door een moderator:
maar blijft breekbaar ... :)

Hmm, ja. Heb vandaag weer voor de zoveelste keer een nare ervaring gehad met de E-Maxx. Nu is de voorste bulkhead gewoon in twee gebroken... Ik weet wel dat je bij manier van spreken de volledige auto moet upgraden met alu parts, maar voor mijn leeftijd is dit niet zo gemakkelijk (qua budget dan). Ik zie dat twee aluminium bulkheads al snel €71 kost, dat is toch teveel van het goede. Ik vind het al raar dat deze bulkheads, tot op vandaag was dit een onderdeel van de E-Maxx die ik niet kende, gewoon kapot springen.
Heb inderdaad eens op de sites gekeken die Ralf had gepost, maar op FLM zie ik nergens een "Buy" knop of is dit een speciaal bedrijf die enkel werkt op aparte orders?

Je zal nog wel meer " breken" , de kwaliteit van deze auto tov de prijs is ruck, schokbrekertowers , aandrijfassen,draagarmen , vering, diff's zullen de eerst dingen die kapot gaan en weer euro's kosten,echt slecht voor een auto in de prijs klasse, was voor mij 1 keer en niet weer, dat geldt ook voor de rest van traxxas.

Suc6

FLM is gewoon in NL te koop ,

En een setje Bulks is 50 usd bij GA .

Ralf

Hmm, ja. Heb vandaag weer voor de zoveelste keer een nare ervaring gehad met de E-Maxx. Nu is de voorste bulkhead gewoon in twee gebroken... Ik weet wel dat je bij manier van spreken de volledige auto moet upgraden met alu parts, maar voor mijn leeftijd is dit niet zo gemakkelijk (qua budget dan). Ik zie dat twee aluminium bulkheads al snel €71 kost, dat is toch teveel van het goede. Ik vind het al raar dat deze bulkheads, tot op vandaag was dit een onderdeel van de E-Maxx die ik niet kende, gewoon kapot springen.
Heb inderdaad eens op de sites gekeken die Ralf had gepost, maar op FLM zie ik nergens een "Buy" knop of is dit een speciaal bedrijf die enkel werkt op aparte orders?

Ik heb een LiPo vraagje: als je besluit om je LiPo's een langere tijd (paar weken tot maanden) niet te gebruiken, wat moet je dan het best doen zodat ze niet zouden 'ontregelen'?

Back