Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Jeroen E zei:
Heeft iemand ervaring met een leverancier in nederland die voldoende onderdelen op voorraad heeft? Ik heb een paar body posts nodig en het is een beetje kostbaar dit uit de VS te laten komen.

Pk verkoopt traxxas onderdelen. link

Ik heb ook een E-maxx, brushless en bijna volledig van Alu.

het eerste wat bij mijn kapot ging waren de Bulck's. Toen ik er de 23T race motoren in had zitten, braken de aandrijf assen nogal snel af. dus na die Vervangen te hebben, begon het diff toch wel wat te kraken. Dus de 8spyders van ue waren besteld. en voor de looks heb ik dan ook maar de Gorilla maxx chassis besteld.
Powerstroke shock's en een 9.6 kilo stuurservo, Masher banden met wide off-set velgen.

Volgensmijn heb ik alles zo wel :lol:

Wielie bar vind ik zelf nogal onnodig, je kan toch ook ff wat minder gas geven? en als je off-road rij lukt het meestal toch niet...

normaal gezien ga ik ook sparen voor deze auto :D

is het gemakelijk van onderhoud ?
(als je gewoon in gras en kiezelstentjes rijd)

greetzz
mr02

Erg gemakkelijk aan onderhoud.
Het is echt een super wagen.
als je het mijn vraagt de beste electro monstertruck ooit gemaakt.

Luuk V, welke setup heb je in de brushless lightning pro liggen? En hoe rijd die? Heb je misschien ook een filmpje?

Ik ben zelf bezig met een brushless savage. Ik heb daarvoor een warrior 9920 en een feigao 7XL wanderer editie, besteld bij www.rc-monster.com

lightning rijd echt super fijn en snel en hij heeft veel grip. warrior 9918 en 7xl
Mischien moet je voor in je savaga wel een 8xl gebruiken.
Heb je al een idee waar je de accu's gaat plaatsen?

[quote="Off-Road Racer"maar dit is en blijft toch echt een E-Maxx topic :wink:[/quote]

Dan moet het nog wel een beetje drukker worden :sleeping:

Verwacht maar niet dat er veel meer komen :lol:
Voor vele toch net iets te duur b.v. :wink:
Of ze vinden hem gewoon niet leuk

En dat van Luuk V en Jasper...het is alleen maar dat het topic niet overslaat naar een hele andere auto :wink:

Off-Road Racer zei:
Voor vele toch net iets te duur b.v.
Als je hem in Europa besteld wel, uit de VS valt het erg mee. Net zo veel als een andere kwaliteitsauto.

Off-Road Racer zei:
Dat kan niet, de maxx is verreweg de leukste electro monstertruck die er is. :lol: :lol: :lol:

punt 1 = Nou...ik vind hem anders aardig duur :( (en mn ouders ook :lol: )

punt 2 = Helemaal gelijk in :lol: hoewel ik hem nog niet heb :cry:

:ontopic: eerst wil ik het uiterlijk veranderen (neon enz enz)

Off-Road Racer zei:

dat komt meestal door de Brandstof Savage.. die is net ff wat grooter en standaard steviger. En natuurlijk om dat de meeste noobs de woorden: Brandstof, nitro, motor het meeste aan trekt.

en omdat over het algemeen "electro" langzamer is als brandstof.. Denken ze!!

hee leuk hoor zo'n E-maxx maar heeft nou niemand van jullie problemen met die EVX regelaar? ik heb een half jaar lang een E-maxx gehad maar ik heb hem weggedaan omdat ik stapelgek werd van die uitfikkende EVX regelaar!!!! ik heb er twee weg kunnen gooien en niemand kon me vertellen waarom het nou fout ging :evil: :evil:
verder heb ik een T-maxx gahad maar die was steeds stuk doordat de drijflijn uit elkaar spatte met een picco....
mijn savage kan dat WEL allemaal hebben en die wil ik dan ook brushless gaan maken....
tenzij....
het is natuurlijk wel makkelijk, ik hoef enkel de motor er maar in te hangen en ik ben klaar!
geef me eens een goeie reden om (weer) een E-maxx aan te schaffen?
de regelaar hoef ik me in idere geval geen zorgen meer om te maken... :wink:

Back