Algemeen Traxxas E-maxx Topic

he ik heb een tijd zitten kijken naar een brushless voor een emaxx
ik heb de volgende dingen gezien
- plettenberg
- neu
- mamba monster maxx, (wanneer komt ie uit?)
- feigao

wat vinden jullie ervan?
ps. liggen de neu en de plettenberg niet qua prestaties vrij dicht bij elkaar?

De mamba monster maxx wordt verwacht ergens in maart maar ik denk dat het nog wel wat gaat opgeschoven worden.
Als ik van jou was zou ik echt wachten op mamba monster maxx omdat die "goedkoop" is vergeleken met de andere motors!
Vergeet niet, bij mamba monster maxx zit motor en regelaar, al de rest zijn alleen motors ;) !

En castle creations heeft zeker een goede service.
Joe Ford van CC heeft gezegd dat de e-maxx met hun mamba monster maxx op 6 cell lipo 60 mph + ging = 96 km/u!! :D
En dat voor 300$ => 202 euro!

nice!
ik denk dat ik eerst maar eens wacht tot die uitkomt en dan de ervaringen ga bekijken
202 euro is niks voor zo'n setje!
(hoera het is al maart)

hallo,

ik heb een vraagje, het gaat niet over de e-maxx maar ik denk da ik het hier wel kan vragen.
ik heb vandaag voor het eerst met m'n e-revo gereden.
rijd super lekker maar af en toe stopt hij oppeens, staat hij ff stil en dan doet hij het weer. heel gek...
de servo blijft het wel doen.
ik heb geen idee wat het is.
zouden jullie me kunnen helpen? of heeft iemand dit probleem ook?

alvast bedankt!

groeten philip

accu's goed geladen ? geen slechte accu in gebruik ?
Als dat zo is dan slaat de esc misschien uit omdat hij te weinig stroom krijgt.

Mijn mamba esc heb ik zelf zo ingesteld dat wanneer een accu nog maar 5v is dat hij dan automatisch ermee ophoud.Als ik dan even stil blijf staan dan rijd hij weer 5 meter en stopt dan weer.

Nog niets over de Monster Max bekent?????

Dat vroeg ik me ook net af, we zijn nu al april.
Zou ik met zo 1 motor al genoeg hebben (liefst gewoon met 1 stickpack, 6 cellen)? Zou is de lipo toch "noodzaak".
Het is wel voor de e-savage, maar het principe is hetzelfde he ;-)

Dus de 2 batterijen op 1 motor.
En zou het even goed kunnen gaan met 1 lipo(11,1V 3S 2170Mah).

Want ik heb nog enkele lipo's van mijn helikopter.

Maar ik denk dat het voltage te laag zal zijn, en 22,2V zal wel teveel van het goede zijn :-P

Eerst dacht je 7,2 volt genoeg,en nu 11,1 volt te weinig,haha..gelezen dat ze nog met 22,2 volt rijden(6 cellen) in een truck..wel een motor met een laag toerental per volt,(om de stroom laag te houden...) niet een Mamba 7700 bv.,maar meer: </title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <meta name="description" content="Welcome to RC-Monster Online Store. We have some of the best price for your RC needs including Gorillamaxx, Integy, and other Aluminum spul

Ja, ik dacht 1 batterij voor 1 motor. Maar blijkbaar kan die motor meer aan, daarmee ;-)

En altijd liefst zoveel mogelijk V zonder stukken te krijgen he :-)

Tijd niets meer laten zien, dus daar moet eens verandering in komen
Kap zit eindelijk op de auto met de spoiler er ook op.

Ook zitten de alu fusees (alleen voor) er ook op.

Foto's:
E-Maxxspoiler1640x480.jpg

E-Maxxspoiler2640x480.jpg

E-Maxxspoiler3640x480.jpg

E-Maxxspoiler4640x480.jpg

(Zoals je kan zien zit de spoiler iets hoger nu, vind ik net wat beter staan)

iemand ook een link waar je andere veren kunt krijgen voor de Max..de orginele zijn veels te week,maar ik kan nergens stijvere vinden??

Moet je even met Towerhobbies mailen, en dan moet je even vragen naar de Trinity Heavy Duty Springs

Die stonden altijd bij de oude E-Maxx, maar die is helemaal van de site verdwenen:(

Zet er dan 4 Trinity's tussen, anders wordt hij weer té stug

Tower-hobby`s doet niets met Pay-Pal,alleen met Visa..ik heb geen Visa of credit-cards,dus een andere zaak misschien??.(Amerikanen doen bijna alles op credit,de sukkels!,vind je het gek dat er zo veel problemen zijn daar,de ene schuld betalen ze met een andere schuld.)
Verdere info ook welkom,heb de Max net van Pip overgenomen namelijk..

Hier een potentieel Traxxas E-Maxx koper :)

Topic al een beetje doorgelezen en vroeg me af wat jullie voor een accu's hebben. Ik wou bij PK-Racing een kit kopen (is vrij compleet volgens mij) met gelijk een goede LiPo accu+lader. Welke raden jullie aan?

Hallo allemaal,
Ik ben eigenlijk opzoek naar een RC Monstertruck welke mij goed leek is de Monstertruck reely iceland pro 1:8 4wd RTR, bij Conrad, voor €349,-
Weet iemand of deze goed is, of als er betere zijn voor ± die prijs wil ik het graag horen, graag in Nederland.
Alvast bedankt, groetjes Wesley!

Back