Algemeen Traxxas E-maxx Topic

ja ik heb er niet veel aan toe te voegen ... :)

Ralf

euhhhh...

Gorillamaxx chassis?
Gorillamaxx single speed tranmission?
FLM gearbox half?
UE RacerX setback suspension?
UE Shocks?
UE mono block?
UE diffs?
UE cvd's?
UE VBS Bulks?
Dace 23mm hex?

Mooi ding hoor. Die is erg veel centjes waard.

Ziet er toch erg gaaf uit z'on full alu chassis.
Weet iemand of ik in nederland een alu chassis voor de e maxx kan vinden?
Veel sites gevonden, maar die hebben alle overige onderdelen van alu behalve het chassis.

Hoeft niet perse een hele dure te zijn van gorilla of UE. een FLM mag ook.
Of heel misschien heeft er iemand nog eentje over, kleine kans waarschijnlijk.

Heren, ik heb voor mijn e-maxx brushless mooie hpi 17mm phaltline straatbanden op blast velgen. Passen prima op de standaard hexen, echter de 17mm wheelwrench past niet in de uitsparing van de banden. Ik ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat de meeste 17mm dopsleutels een te grote diameter hebben. Wie heeft er een oplossing. Alvast dank! Martien

mooie sliks maar volgens mij is een emaxx om te bashen niet om te racen. zelfde als je mt wielen onder een f1 auto zet. mischien een leuk idee voor een revo.

Laatst bewerkt:
mijn maxxen zijn niet om te bashen..
deze kunnen redelijk met een truggy mee rijden.
en die slicks zijn voor op de kast .. :)

Even een klein vraagje, ik heb een e-maxx, daar heb ik nu een mamba set ingezet, maar ik kan nergens gevonden krijgen (niet in de handleiding of op internet) in welke volgorde de 3 kabel (zwart/rood/wit) van de motor aangesloten moeten worden op de regelaar.

nu heb ik wel foto's gevonden waar de volgorde zwart/rood wit is. (dit gezien op de regelaar van boven af, de kabels zitten hier aan de linkerkant, dus dan zit zwart boven en rood onder.

wat is nu de juiste volgorde, of maakt dat niks uit.

Alvast bedankt voor de info

Maakt niet heel veel uit, als de middelste maar in het midden blijft.
Rijd de wagen de verkeerde kant op, moet je de buitenste draden omdraaien.

bedankt voor de info. Dat ze dit niet in de manuel zetten :).
Ga vanmiddag eens kijken hoe dit rijd, heb altijd met een rustler en stampede gereden die om de beurt de vxl aan boord hadden, maar ik was het op de achter wielen rijden van de stampede nogal beu, is in het begin wel leuk.

mamba

ja klopt de witte in het midden en de buitenste omdraaien maar je kan ook naar de foto's kijken op de traxxas site onder het model en dan galery.vandaag even paar accuutjes leeggereden maar de diff as is gebroken.eigenlijk gaat er altijd wel wat kapot aan de max. had gisteren de wielassen al vervangen voor cvd's nu dus ook de midden assen maar vervangen voor cvd's.

Ik had bijvoorbeeld deze: NEW OFNA LX ONE ULTRA FRONT THREADED SHOCKS ALUM COMP | eBay

je moet dus wel alleen de voorste buggy shocks hebben!

Wat je eventueel moet aanpassen zijn de plastic dingetjes waar het bovenste oog overheen schuift.

Ik had voor het gemak andere shocktowers (Supermaxx) genomen en gewoon de bevestiging van ofna gebruikt:

P1010402.jpg

Ik heb er nu bigbore shocks opzitten maar dat is het ook niet helaas:(
Maakt het niet uit welke ofna front shocks ik moet nemen of moeten het speciaal die gele springs zijn?

(verkoper is niet meer actief op ebay)

gr

Dan moet ik er nog 8 kopen en word het tog duur.

From what we've seen so far running them on our racetrucks the blue one works best in the rear and the red in the front. On our 8 shock heavyweight Brushless E-Maxx we use 4 white in the front and 4 reds in the rear. Heavier (than our racetrucks) 4 shock trucks will find that the blacks in the rear and blues up front will work well. Your use may vary, though these 4 different spring rates should cover all your needs.

vertaald

Van wat we hebben gezien tot nu toe draait ze op onze racetrucks de blauwe werkt het beste in de achterkant en de rode aan de voorkant. Op onze 8 shock zwaargewicht Brushless E-Maxx we gebruik van vier wit aan de voorkant en 4 rode wijnen in de achterzijde. Zwaarder (dan onze racetrucks) 4 shock trucks zullen merken dat de zwarten in de achterste en de blues van te voren goed zal werken. Uw gebruik kan variëren, maar deze 4 verschillende veren moet betrekking hebben op al uw behoeften.

Heb er nu al 4 bigbore per zijde en zou graag over gaan naar 2 betere.

gr

mijn ervaring:

die ofna front shocks zijn goed , heb de standaard , bigbore's gehad , maar de ofna's werkten prima, enig nadeeltje zal je iets stuggere veren moeten nemen dan de bijgeleverde gelen.

suc6

Back