Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Wel spijtig dat ze niet veel onderdelen van Integy hebben voor Traxxas. Of komt dit omdat Integy eigenlijk op niet veel trekt?

Vaak wat je niet kan vinden is niet op voorraad. Ik neem dan meestal contact op via de site en vraag of ze het product kunnen leveren. In mijn gevallen kreeg ik binnen enkele uren een link, met de mogelijkheid om ze alsnog te bestellen.

Wel spijtig dat ze niet veel onderdelen van Integy hebben voor Traxxas. Of komt dit omdat Integy eigenlijk op niet veel trekt?

hoort eigenlijk niet hier , maar iemand interesse in een Gorillamaxx Chassis voor de Emaxx ?

ik heb er gewoon te veel en zoek weer wat nieuws...

Heel erg aannemelijk maar ben nu toch echt blut ;)
ben overigens wel benieuwd naar een fototje, maakt het gelijkt on-topic ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
kep er 5 ,

4 keer de alu versie en 1 carbon,

trio1.jpg

hier staan er 3 op ....

let wel gaat alleen om het chassis :)

*UPDATE*
De E-Maxx is in extremis hersteld, ik had bij mijn laatste onderhoud de pivot balls te hard aangespannen.

Ik weet het, ik heb al vele malen mijn beklag gemaakt op dit forum over de E-Maxx. Maar vandaag heeft de E-Maxx mij toch wel heel goed liggen gehad. Naar jaarlijkse gewoonte ga ik in augustus naar Oostenrijk met natuurlijk de E-Maxx mee. Deze keer was het de bedoeling om een nieuw YouTube filmpje op te nemen op de Hintertuxer Gletscher. Op het moment dat ik wil beginnen met opnemen laat de, na een bijna volledige demontage boven op de gletscher, servo saver het afweten! Bij het draaien van de servo's schiet de servo saver door... Na veel gevloek en gemor dan weer naar beneden.. Weet iemand van jullie hoe dit is op te lossen?
Graag snel een antwoord, ik heb nog één dag voor ik weer vertrek.

Dank bij voorbaat,
simtom

Laatst bewerkt:
ik weet niet zeker of het bij de e-maxx ook kan, en of het je zo lukt. Maar als je echt perse dat filmpje wilt en er het risico voor wilt nemen kan je toch ook zonder servo saver rijden? of lukt dat zo niet?

even tussendoor, (zet hem op volledig scherm!) kwam het tegen en moest het even posten:

wat dan? Kan je hem niet openen, bij mij doet hij dat wel. Of is ie te klein. Zet hem dan even op volledig scherm. En zet e.v.t. je geluid even aan, is het ook nog weer even beter

Gaaaap maar goed, iedereen zijn eigen smaak!

Persoonlijk vind ik dit leuker:

Eat my shit: FEj6jPieiUY[/media] my SHIT - YouTube
hoe blazen we een revo op: LtMZJXyoTYQ[/media] Revo - E Revo with Rocket Power - YouTube
Verzameling van het eerste jaar: "De jongens hebben een speeltje" gmCjC-TQaBw[/media] A Year in Bashing - YouTube

en ga zo maar door: Rudy's Channel - YouTube

even tussendoor, (zet hem op volledig scherm!) kwam het tegen en moest het even posten:

Eat my shit

@Tweeterpatje, Goeie titel, en geweldig filmpje!!!!!!!
Alleen de schoonmaak was zeker iets minder?? 8-O8-O8-O

Ach,viel gelukkig mee! Beetje door het gras rijden en de armen en banden met water afspuiten. Leuke ritjes dit!

E-maxx enTQi

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag aan jullie. Ik heb een 2e hands E-maxx aangeschaft en gelijk een TQi 2,4 Ghz zender er apart bij gekocht. Het werkt allemaal goed op 1 ding na: als ik met de zender naar links stuur dan gaat de auto naar rechts. Ik heb geen handleiding bij de zender, dus ik kom er niet uit om het goed te krijgen. Weten jullie hoe ik het kan oplossen.

Groet Patrick

Back