?
Waarom zou de 3gx bij een reset teruggaan naar fabrieksinstellingen?
Ik ga nu even uit dat je bedoelt reset door laag voltage..
Normaal gaat dan de ontvanger eerst, en is er 0 controle en geen enkele beweging mogelijk
3gx zou hier hetzelfde mee om moeten gaan als wanneer je de accu van de heli af trekt.
Maaaaarrrrrr...
- onderspanning, je 2.4 ghz ontvanger stopt bij voltages onder de 3,5 volt (velen iig). Even een servostekker ergens vanaf slopen, de +en - aan de pennen van de multimeter en een tape erom ( anders heb je vonken). Servostekker op een kanaal in de ontvanger, batterij erop en kijken wat de boordspanning doet.
Je mag hierbij de swash best een beetje tegenwerken met je vingers, liefst flink pitchpumpen op de tafel (motor los) en roeren op alle kanalen
Zie je het voltage stevig omlaag gaan, zit je probleem in de bec.
Als je bij de weg een verse accu hiervoor gebruikt, kan 0,5 a 1 volt al erg veel zijn.
- een servo heeft het begeven. Ik heb het ook gehad, ik was aan het flippen en opeens kreeg ik hem niet meer onder controle. Hij reageerde nergens op. Uit de grond getrokken, en alles werkte weer. Nu heb ik een losse bec, dat had ik redelijk snel uit kunnen sluiten
Nu probeerde ik alles te bewegen, en hield alles tegen. Toen stopte na een 10 tlellen onder belasting 1 servo opeens met bewegen...