Align APS

Hehehe, mischien is "gevaarlijk speelgoed" dan een term waar iedereen zich in kan vinden?

Ik denk dat Uwe zich niet zozeer stoort aan het woord "speelgoed", maar aan wat dat woord voor veel mensen vertegenwoordigt, en wat er toe leid dat Jantje van 10 jaar een T-Rex 450 op zijn verjaardag krijgt of zo.

Want eerlijk is eerlijk: speelgoed is het, en speelgoed blijft het.... maar wel "gevaarlijk speelgoed" ;)

Groet, Bert

Een man blijft ergens een jongetje, alleen de prijs van het speelgoed (en bijkomend gevaar) veranderd...

Is het jongetje weg, is de man ook redelijk snel weg...

Kortom, blijf spelen, dan hou je lol in wat je doet.
Doe je dat niet, zie je snel nergens de lol van in

Niet overdrijven daarin, we moeten wel heelhuids thuiskomen :mrgreen:

En de een gaat postzegels verzamelen, de andere gaat drift wedstrijden rijden, de volgende doet ballet, en weer de volgende gaat skydiven
Zolang je de hobby met je hart kunt beoefenen, weet wat je doet VOOR je het doet, en misschien ergens nog wel geld voor de hobby hebt, komt het best goed..

Deze hobby heeft wel wat weg van postzegels verzamelen, met al die onderdeeltjes.
Sommigge mensen houden van bungeejumpen of parachutespringen. brrrrr

Ik stuur liever iets anders de lucht in dan mezelf :mrgreen:

Ik heb de zwaartekracht een paar keer zijn werk zien doen, dat zelf rondvliegen heeft dan toch wat minder charme als eerst ;-)

HEGAPSO1 Align APS Gyro

Semi-Autonomous Take off/ Landing:

Activate system, semi-autonomous takeoff into position and altitude hold, hovers in attitude hold with strong holding ability to prevent drifting, suitable for hover and flight training.

Auto Flight:

Activate system, transmitter can execute multiple waypoint settings, enabling point to point automatic flights

Failsafe:

Activate system, automatic return home during loss of signal situation

Emergency bailout stabilization:

Loss of orientation, activate system, aircraft flips right side up, goes into position and altitude hold hover, and wait for further command

Autonomous Return Home:

Completion of mission, Activate return home command

Zo een complete AutoPilot incl.

• Autonoom starten en landen (Behalve dan gas geven)
  • RTH
  • Waypoint flight
  • Help schakelaar.
  • Stabilisatie.

Aps auto pilot

Er zijn ook mensen die gewoon wat willen genieten van het vliegen aan zich, geen acrobatie willen, of ook geen grote sportmeneer willen worden in het RC vliegen. Kijk maar eens naar de hype waar we niet kunnen naast kijken die de laatste jaren het RC vliegen populair heeft gemaakt, ook voor de handel een belangrijk aspect. Ik heb mijn bedenkingen bij mensen die negatief reageren op technische vooruitgang, alleen maar omdat het niet in 'hun' kraam past. Als je dan toch acro wil vliegen, dan lukt het echt wel, ook met dit systeem er op. Maar swa als jullie dat niet leuk vinden tot daar...persoonlijk vind ik dit een kortzichtige visie. Om stap bij stap te leren en door te zetten kan dit een prachtig hulpmiddel zijn, zonder dat je iedere week aan herstellingen toe bent... Maar swa ik begrijp ook wel de fustratie van zij die gestart zijn als brokkenpiloot en zeer veel hebben geïnvesteerd om te staan waar ze nu staan :p Wat mij betreft, ik kies voor technologie en vooruitgang.

Laatst bewerkt:
zou kunnen,
maar hoezo gaan dan die Formule 1 auto’s
niet meer met een zuinig turbomotortje rijen met zeg ma 750 PK?
wel een technische vooruitgang, dat APS,
maar de echte heli-vlieger wil dat niet,
omdat het sportief aspect weggevallen is

no problem, als hij dat niet wil... dan zal hij dat ook niet kopen me dunkt, maar geeft aan de beginner wat zuurstof in plaats van continu brokken lijmen

Back