Align Trex 700

dat was eerst ook zeker mijn mening skidz, maar de invloed van een jason krause en zsabos etc heeft in mijn ogen veel goed gedaan.
de trex nitro bevoorbeeld heeft maar weinig minpuntjes.

hey brabo

hey grondsnuiver...........
ben pas aangeraakt met het helivirus en al helemaal besmet...
heb als beginnersheli een hoenybee king II gekocht en vliegt normaal zeer strak en stabiel........................
nu wil het echter dat ik nogal een brokkenpiloot ben en daarom ook regelmatig in de rapairshop sta en alles weer getuned is..
mijn vraag aan jou is echter of dat je mijn heli eens een keer kunt invliegen.
groetjes,amigo
de brokkenpiloot

Yup, zal wel... Naast de X-treme 90........
Tegen die tijd zal Thunder Tiger ook wel weer wat nieuws hebben....

Aurora.... Hmmmm, duurt wel erg lang voordat dat ding een beetje beschikbaar is...

Heerlijk, die honger naar nieuwe toestellen....
En dan al die lui die lekker een nieuwe heli kopen, in elkaar zetten en mij hem laten invliegen. Zoiets als "Hee, probeer deze eens....".
Wat een mooie wereld leven we toch in....

Eerst maar eens kijken of dit net zo'n succes word als de Trex 400, die was ook pas bij revisie 6 betrouwbaar...

Neem maar van mij aan dat de 700 gewoon in 1x helemaal top is.
ik heb zelf een 500 en een 600N en deze zijn beide gewoon super, Align weet nu echt wel wat ze maken, met de komst van JK en ASJ zal dit alleen nog maar beter worden.

nwolsink zei:
Neem maar van mij aan dat de 700 gewoon in 1x helemaal top is.

Gelukkig is dat een objectieve opinie ;) Wat is er gebeurt met de nuchtere Nederlandse kijk op dingen? Ik ben inmiddels aardig verkocht als het gaat om de 600's van Align, maar wel eerst na de nodige duurtests door derden. Scheelt me een hoop geld zo ;) Ome Ton kijkt eerst lekker de kat uit de (tail)boom (Waar heb ik dat eerder gelezen ;)), als er dan een 90er moet komen dan ga ik wel is kijken of tie in het rijtje past wat in m'n hoofd zit. Voorlopig moet ik de 50er nog flink melken voor ik aan een grotere toe ben...

Groetjes,

Ton.

Heey allemaal,

Ik heb zeer goed nieuws voor jullie!!!

Gistere was ik even met Lukas Riva aant praten over msn.
Hij wist mij te vertellen dat de trex 700N binnen een maand a ander halve maand in de winkel rekken licht.
Vandaag gingen ze over de prijs klassen praten van deze machine.
Maar deze prijs zou volgens hem zeker niet zo hoog liggen.
Dus van wanneer dat ik meer weet van hem laat ik jullie dat ook weten.

Groetes Jonas

Heey iedereen,

Even jullie up to date houden met de vorderingen van de trex 700N.
Ik heb daarnet informatie gekregen in verband met de prijs van deze machine.

Jason , Lukas en Alan zouden deze heli proberen op de markt te brengen voor een goede 700 US dollar.

Deze prijs lijkt mij niet al te hoog voor een 90 machine.
Nu nog enkel wachten tot hij er is.

Groetjes Jonas

Back