Align trex500 kit, waar te krijgen?

Zoals de titel zegt zoek ik een trex 500 kit, dus de heli zonder motor,esc servos etc etc. Wie weet waar deze te krijgen is?

Mvg

De originele kit is altijd inclusief motor en snelheidsregelaar (esc). Een Align kit zonder electronica is niet verkrijgbaar.

En waar kan ik die vinden dan? Kan alleen maar super combos vinden.

Ik zie trouwens dat je een hk500 in je bezit hebt, is dit de cmt versie? Dus full aloy en carbon? Hoe is de kwaliteit?

Mvg

Misschien omdat ze weten dat ze voor hun elektronica veel en veels te veel geld vragen? Maar laat maar zitten dan voor mij, wordt het toch weer een hktje die ik ga upgraden met losse alignparts voor zover nodig.

Ja dat mag ook wel voor dat geld... Maar elektronica van andere misschien wel oosterse shops werkt voor minstens de helft van de prijs minstens zo goed.

Trex 5oo kit

Hoi.
Kijk eens bij Century-rc.com dat is een kale kit zonder electronica voor 399 dollar.
Heb ik mijn 550 ook vandaan,prima shop!!

Groetjes,
Ronald.:shock:

Zou gewoon op ebay kijken als je zonder elektro wilt maar wel nieuw.

500E vanaf 154Euro (179Euro vanuit europa) wel zonder blades
500E Pro vanaf 279Euro
500ESP vanaf 289Euro

Allen incl. verz. en met Paypal ben je ook verzekerd.

Bij beide onderstaande posts zal het Of uit hongkong/taiwan/us/whatever* komen dus reken ook nog op een euro of 50+ voor inklaring dan....;)

*Nee, niet die bij uit europa nee.

Bij beide onderstaande posts zal het Of uit hongkong/taiwan/us/whatever* komen dus reken ook nog op een euro of 50+ voor inklaring dan....;)

Hij is zich hier van bewust dmv PB dat de kans aanwezig is. Aangezien hij in een andere post aangeeft bij HK te willen kopen.

En ter aanvulling voor de inklaring (BTW+handling+evt custom duty afhankelijk van de hoogte produkt).

US 100% zeker dat die kosten erbij gaan komen.

HK of taiwan geringe kans dat die komt mits je weet hoe je moet bestellen.;)

en voor de 500E is het maximaal 30Euro (die uit taiwan)
en voor de andere 2 als je het haasje bent red je het niet met 50Euro , is minimaal 75Euro

gr,
Dave

ps. vanaf betekend dus ook hier minimaal

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik was voor mijn 550 22 euro kwijt aan inklarings kosten,dus dat valt wel mee.
En 45 euro verzend kosten al met al was ik toch nog 150 euro goedkoper uit!! dan als ik hem bij Sam had gekocht,is toch geld:rolleyes:
Ronald.

als je pech hebt dan ben je hetzelfde kwijt als in een nl winkel.
Dan is het maar te hopen dat je er geen gezeik mee krijgt, anders ben je nog duurder uit haha!

Back