Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Zal morgen die servo proberen werkend te krijgen. Erik van rc racing twente stelde voor om een andere ontvanger proberen.

Ben de laatste paar dagen weer met andere, vooral lente/zomer hobby bezig;
Outdoor spul. Net nieuwste aanwinst proberen te slijpen, berenklus; Kukri uit Nepal

vandaag ff na mn werk langs het baantje gereden.....tijd voor drainage denk ik :p, het stond blank in elke bocht +-20cm

ik ga morgen rond 13uur even kijken en als het kan rijden.
mocht het nogsteeds onder water staat kunnen we altijd nog uitwijken naar de zandbaan.

20 cm is echt wel veel, als het minder is kunnen we het water wel weg vegen. Ik heb alleen geen bezem, wie wel?

Inderdaad, als het te nat is (ik geloof je wel RFAC maar wil altijd graag zien hoe erg het is) dan inderdaad afspreken op de Amethiststraat, gaan we daar weer eens knallen.

Komt goed. Zelf hoop ik 13:00 te redden maar het is wat krap.

had graag vandaag er even gereden met mn nieuwe losi maarja, ik had beter een boot kunnen kopen!!!! :)
SNC00356.jpg

SNC00355.jpg

okee....... zo erg had ik het niet verwacht.
zal morgen misschien iets beter zijn, maar dan is het nog een buikboot rally denk ik.
desalniettemin zal ik kijken of ik een bezem in de auto krijg;)

zal waarschijnlijk amethiststraat worden.

Damn dit had ik zeker niet verwacht,wilde gister uit me werk ook nog even gaan kijken.
Maar had het idee dat het nog wel mee zou meevallen.

Neem zeker een bezem en schep mee,aangezien ik niet graag op de amethiststraat rijdt.

Nou, het was wel gezellig hoor. Toch minder leuk rijden, dat mulle, daar was iedereen het wel met elkaar over eens.

Startveldje:
P050510_13.59.jpg

Dat wordt dus:
P050510_14.17.jpg

Enkele charmante foto's:
P050510_14.16.jpg

P050510_14.49_%5B01%5D.jpg

P050510_14.48.jpg

Toffe vliegshow, altijd leuk als iemand enthousiast is om het te delen. Respect hoor, zoveel stabiliteit bij zoveel wind:
P050510_15.15.jpg

P050510_15.13.jpg

P050510_15.16_%5B01%5D.jpg

Dames en heren, we zijn het nat en mul ZAT! We gaan een nieuwe baan maken en wel hier:
P050510_16.13.jpg

Baanontwerp volgt snel. De ondergrond is vochtig grasland, we scheppen de pollen er af zodat de donkere aardelaag overblijft. Plassen verwachten we niet want het ligt op een helling en er zit een sloot naast. Mul verwachten we ook niet want er zit veel organisch materiaal in de grond.
Scheppen mee, schoffels mee, Autodrop mee, KNALLEN!
PS hier zijn ook geen bouwplannen!

Laatst bewerkt:
goed bezig, hoop dat het lukt om het nieuwe baantje inderdaad wat vlakker temaken! en dus 1:10 buggyvriendelijk, en geen gestuiter meer!

Net nog even bij de baan wezen kijken hoe het ervoor stond met de plassen.

Gelijk maar even de bezem en schep ter handen genomen om de laatste 3 plassen op te ' ruimen'

Hopelijk gaat het niet al te veel meer regenen,zodat we morgen middag gelijk kunnen gaan rijden.

Je had ook even kunnen bellen hoor, we zijn de enige twee die zich hadden aangemeld voor vandaag. :)

Oh nee, Jeroen ook, zie ik nu.

Vandaag inderdaad bokkeweer, pleuris. Morgen kan ik niet. Tief der een uitnodiging uit of noem een tijd, dan doe ik het.

En jahoor het weer zit weer lekker mee.
Tis echt ongelofelijk,de buien die er zijn blijven zo heerlijk de hele middag boven noord holland hangen.

Dan maar het nodige slash onderhoud uitvoeren,valt me toch zwaar tegen hoeveel onderhoud/schoonmaak werk deze rc nodig heeft om een beetje soepel te blijven rijden.

Zo als de voorspellingen nu zijn,ziet het weer ervoor morgen beter uit.

Sicco ik maak de uitnodiging voor morgen wel.

Edit: zie net dat Richard ook al een uitnodiging de deur uit heeft gedaan.
Achja beter 2 dan geen.

Laatst bewerkt:
Back