Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
He KEG misschien is het een idee als je je aan de wet van Evert of slashmaster gaat houden, koop een tweede auto als reserve.
Mocht er iets zijn met de Slayer heb je nog iets om terug te vallen.

Vanmorgen lekker gereden, foto's volgen nog als ik uitgevonden heb hoe je ze op het forum krijgt:)

He KEG misschien is het een idee als je je aan de wet van Evert of slashmaster gaat houden, koop een tweede auto als reserve.
Mocht er iets zijn met de Slayer heb je nog iets om terug te vallen.

Hi El dude,

je hebt daar wel gelijk in, maar ja kost allemaal weer meer geld...

Ga erover nadenken....

ik hoop dat het nu droog gaat worden, en morgen droog blijft, anders wordt het rijden niets morgen.

Het ziet er nu niet goed uit. Even afwachten maar. Anders gewoon weer een andere keer.

UPDATE: ik ga wel heen om effies te kijken. Hopelijk komen er nog andere cloudbusters die kant op.

@ KEG: praat eens met JvM. Er van uitgaande dat je als tweede auto ook een nitro wil; hij heeft een nitro buggy die erg betrouwbaar is en erg hard het baantje rond kan. Misschien heeft hij tips. Zo gunstig als je twee auto's mee hebt om stuk te rossen. De wet is trouwens van JeRevoRoen...

@ Dude; je moet de LINK NAAR DE INTERNET-LOCATIE VAN de foto kopiëren en plakken op het forum, niet de foto zelf...

Laatst bewerkt:
@Evert nog even over de de foto's moet die link dan afkomstig zijn van een photobucket account of mag dat ook van flickr zijn?
@ The KEG, ik bedoelde het maar bij wijze van spreken ik heb ook (nog) geen geldboom in de tuin,maar heb onder het mom van een auto voor mijn zoon als reserve een rustler gekocht en het is wel retemakkelijk.

Nog even over het baantje in Heemskerk, het schijnt vandaag in de krant gestaan tqe hebben dat het baantje af is, het ligt aan de baandert, dat is als je vanaf de snelweg Heemskerk binnenrijd bij de stoplichten rechtdoor en na de tweede rotonde(beide rechtdoor) is het aan je linkerhand.
Het schijnt echter toch nog wel een fietscrossbaantje te zijn, maar ik ga er wel eens voorzichtig een blik werpen.

Laatst bewerkt:
ik heb geen idee;)
ik heb mijn foto's gewoon in een fotoalbum op het forum gezet en dan van daaruit in een bericht.
(kan bij gebruikersinstellingen)

fotobucket e.d. heb ik geen verstand van, dat moet je aan sicco vragen:p

Dude, Ik gebruik ook photobucket om foto's te plaatsen. Werkt prima. Flickr heb ik nog niet eerder geprobeerd maar als dat ook via links werkt dan neem ik aan dat dat ook wel moet lukken.

Maarre... de foto's via je skydrive bekijken vond ik ook geen probleem.... ;-)

Gr. Bas.

Iemand die vanavond wil rijden? Al mijn accu's zijn nog vol van afgelopen weekend, en ik voel me niet goed genoeg om te MTB'en in Alkmaar vanavond... ik lees het hier wel effies.

Of niet.

Ik ben nog wat bezig met de foto's maar hier is de link naar het flickr album, ga nog wel proberen om ze direct op het forum te krijgen.
Veel kijkplezier.
Boekelermeer - a set on Flickr

full

full

full

4656171500_d4ccfd5234.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
jammer dat ik een druk weekend had, was graag weer even komen rijden! volgende week beter! mijn accu's zijn nog vol!! :p

Kunnnen we woensdag avond rijden?
slash kan er een uitnodiging gemaakt worden.

Leuke foto's van m'n bullet.
Ik probeer ook foto's hier op te zetten.
lukt nog niet echt.

Als mijn rug het toelaat om meer auto te rijden dan strikt noodzakelijk dan kom ik ook wel ff kijken. Kan ik ff m'n servo aan de esc van een ander hangen.....

Ik kom binnenkort ook een keertje kijken met mijn net gekochte Rustler VXL, afgelopen zondag al even lopen raggen op een bouwterrein, wat een lol...

Rij veel met een corally cct maar dit is wel echt ook leuk..

PB gestuurd naar Slash ook voor de mailinglijst

Laatst bewerkt:
ik kan op de een of andere manier de uitnodiging niet openen, maar ik ben erbij als ik morgen niet in het gips gezet wordt.

Vanavond weer even gereden. toen de Slayer eindelijk liep was nijn ontvanger accu weer leeg. 40min is echt te weinig. In de winkel te accu getest deze was volgens hem goed, toch nog maar even terug naar de winkel om.de lader dan maar te vervangen. 2e accu is besteld, dus dat probleem behoord sowieso binnenkort tot het verleden.....

Back