Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Ik ga trouwens ook wat eerder die kant op.

Aangezien het rond 1630-1700 uur al behoorlijk donker begint te worden.
Ik denk rond 1300-1330 dat ik er wel ben.

Nieuwe temp meter in de aanslag dankzij paul, gaan we is even de trophy echt flink scherp afstellen.

ik zelf woon ook in alkmaar vlak bij het boekelemeer wie kan mij op de hoogte houden wanneer er gereden wordt enzo en nog meer info daar over
ik ben een beginner dus daarom
alvast bedankt

je mag me ook mailen op jeroen_zuidenga@hotmail.com

vanmiddag wordt er gereden, rond 13:30 zullen er wel een aantal mensen aanwezig zijn.

als je op de hoogte gehouden wil worden kun je het beste een pb naar slashmaster sturen met je e-mailadres, dan krijg je ook de uitnodigingen van de rijdagen.
maar ik denk dat slashmaster hem ook wel uit je post kan pikken.

ok vet en bij welke bedrijven rijden jullie in de buurt dan boekelemeer is vrij groot daarom ik ben helemaal nieuw hier dus weet niet veel
zoals als slashmaster hoe kan ik die mailen wil graag op de hoogten blijven ik heb de auto zelf nog niet die ga ik maandag op halen in de winkel

Het grootste gedeelte van de groep rijd elektro.

Ik zelf en nog een man of 4 rijden nitro, 1:8 truggy en een buggy.
trouwens heb ik er sinds kort een elektro naast de nitro. MT2 omgebouwd naar brushless.

Was wel gezellig gisteren trouwens. Leuke grote groep.
Zal wat extra lipo's bestellen voor de MT2, want die beviel erg goed op zijn nieuwe krachtbron. Hij is nog in Beta status, en ga nog wat dingen aanpassen, maar het begin is er.

Jammer dat ik er gisteren niet bij kon wezen,ik moest helaas werken.

Ga vandaag nog even voor het eerst met de ultima rijden. van een uur of 12:30 tot 14:30

Op welke baan hebben jullie gisteren eigenlijk gereden?

Nog een foto bijgevoegd. Er staan maar een paar deelnemers van de gistermiddag sessie op. Toevallig alleen wat electro auto's. Ik vond de twee HPI Trophy's wel erg indrukwekkend overigens. Nee, ik stap niet over naar nitro...... :-)

20112010386.jpg

egt vet gruwelijk om dit te zien ik kan egt niet wachten tot ik mijn auto krijg dan kom ik zeker elk weekend race ik overgens met een nitro bullet G3.0

rijden jullie elk weekend ??
en is er misschien ook een vereniging of club in de buurt van alkmaar

Eigenlijk wel, ligt aan het weer. :-)

We zijn bezig om een vereniging / club op te zetten.
Marcel (Ramsho) en ik hebben dit op ons genomen.

rijden jullie elk weekend ??
en is er misschien ook een vereniging of club in de buurt van alkmaar

Zoals paul al aangeeft...

Er zit wel een onroad club in Noord-Scharwoude.
AMCC.

Maar zoals gezegd, we zijn voornemens een Clubje/Vereniging op te zetten.
hou Welcome to the Frontpage maar in de gaten voor updates.
Een vaste locatie hopen we ook te realiseren, hiervoor lopen al diverse trajecten.

Voor nu, lekker dit topic in de gaten houden, we rijden bijna zeker elk weekend als het weer het toestaat. En zomerdag wordt er ook vaak 's avonds gereden.

ok wel vet dat jullie dat allemaal zelf doen ik zal deze topic zeker in de gaten houden en binnen kort zien jullie mij ook wel in de boekelemeer moet nog even wachten tot dat ik me nieuwe auto kan halen.
en hebben jullie enige ervaring in de winkel huider in heerhugowaard want ik ken verder hier in alkmaar geen rc winkels

Alkmaar had Muco, maar die is dicht.
Voor de normale spullen kan je het beste inderdaad naar Huider gaan.

dat dacht ik al ja ik reed laatst langs muco en toen zag ik ook al dat hij dicht was gaat hij helemaal weg of gaat hij ergens anders heen ???

Zo te zien hebben we aan Jeroen en Ronald twee enthousiaste nieuwe leden, hopelijk behoren jullie snel tot de vaste groep rijders.
Jeroen, na een aantal ritjes met ons zal je een beter inzicht hebben in hoe je aan je spullen moet komen ;) (niet negatief naar de ondernemers in de regio bedoeld!).

Erg leuke dag gehad zondag. Wel balen van mijn spur, waarschijnlijk te wijd gemesht (zeg ik dat goed?) na het reviseren van mijn diff behuizing.
Mijn vriendin was er ook nog even, gelukkig was ze snel weer opgebonjourd (zeg ik dat goed?). Volgende keer wil ze wel zelf eens zo'n diff behuizing met auto eronder (zeg ik dat goed?) besturen en alle mannen van de baan sjezen (is dit juist gespeld??) . DUzzz.

De Big Scale jongens hadden te melden dat ze het jammer vinden dat ze niet zo veel aanspraak hebben bij ons, als dat zo is zou ik dat ook jammer vinden. Want al staan ze niet op de e-mail lijst, ze dragen ons streven ook een warm hart toe.
Tja alleen jammer dat SCRT electro ze niet boeit! ;)

Back