Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
De beelden van het naar achter filmen zijn niet mooi geworden?

Nee helaas niet. Er zat geen shot tussen waar enigszins normaal naar te kijken was. Tijdens een volgende boekelermeersessie zal ik ook m'n gewone videocamera meenemen en die op m'n slash tapen. Ik ben benieuwd of de beelden dan wat beter zijn.

toch `n leuk filmpje geworden ;-)

omdat ik toch ff tijd over had van de week,
ben ik maar begonnen met `t opknappen van die oude slash body

stickers eraf gehaald,
aan de binnenkant tape eraf gehaald
scheurtjes gelijmd
de boel laten drogen en ontvetten
en de hele kap staat nu in de 2e laag primer,
gespoten aan de buitenkant van een pre-painted body
straks nog ff de binnenkant tape`n

.

.

.

Uploaded with ImageShack.us

zal vast wel niet zo lang blijven zitten, maar kan er altijd nog een kleurtje overheen spuiten

@ El duderino, passen die 3s lipo van jou in een slash?[/QUOTE]

Bas , ze passen wel maar vraag niet hoe, doordat ze iets hoger zijn krijg je de batterijbeugel( weet het goede woord even niet) er lastig in, het gaat wel maar je moet de beugel als het ware over de batterij heenbuigen, hoe doe jij dat dan eigenlijk je rijd al een tijd met 3s in de slash?

@Richard, ik denk niet dat ik er een bouwverslag van maak, ben al begonnen en vind het niet echt bijzonder genoeg , trouwens er zijn veel filmpjes ook time laps over te vinden wel leuk om eens te kijken

Laatst bewerkt:
Gaat er de aankomende dagen misschien nog gereden worden?
Ik zou namelijk graag een keertje meedoen. (als dat tenminste mag met een Stampede 4X4)

Ik zal proberen vanavond mijn nieuwe lipo accu's te solderen, dan kan ik bijvoorbeeld vrijdagavond of ergens in het weekend...

Ik heb jullie baan al eens verkend, maar toen hoosde het en was alleen hans even kort van de partij...

Ik zou namelijk graag een keertje meedoen. (als dat tenminste mag met een Stampede 4X4)

Ik zou niet weten waarom je niet met je Stampede mee zou kunnen rijden. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Ik vermoed dat er zondagmiddag weer gereden wordt. De uitnodiging voor de volgende boekelermeersessie is nog niet verstuurd. Je kunt het beste Slashmaster een pb'tje sturen met je emailadres zodat je op de uitnodigingslijst van google calender komt.

@El duderino, je hebt een pb'tje

Zo te horen is er genoeg animo om bijvoorbeeld morgen avond een sessie te houden.

Dus bij deze het verzoek aan richard of sicco om een uitnodiging te maken voor morgen avond.

ik lig nu al wakker van het niet bij kunnen houden van de Jato.

whahahaha, en dat nog wel met semi oude benzine :P zal van de week ff nieuw tankie halen :P

Hoogte/diepte punt van donderdagavond waren voor mij de eenzame strijden met Barts ouwe Slash en Michels Jato, met publiek nog wel, wat het nou niet bepaald makkelijker maakte, wel leuker. Maar het was ook wel al laat en ik was echt wel al moe. En ik had er een oude LiPo in. En de banden waren te veel afgekoeld.

Hmz, snelheid boeide toch niet op een kleine baan??

@DJleonardo

ff een pb'tje aan slashmaster doet wonderen voor het ontvangen van een uitnodiging, vergeet niet je email adres in de pb te zetten.

De tijden zoals ze nu zijn:

Morgen(vrijdag)avond: 19:00 - 21:30
Zondagmiddag: 13:00 - 16:00

Laatst bewerkt:
ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat ik zondag ook kom :p.
eindelijk weer eens racen.

ik moet nog een sticker hebben met "GOODBYE" erop.
kan ik die achter op mijn auto plakken hahaha.

nou ik hoop tot zondag.

gr Sander.

Ik kan zondag ook komen rijden heb alleen middagdienst dus ik ga wel eerder ik denk zo rond een uur of half twaalf, zijn er nog meer zandhappers die rond deze tijd kunnen?

Back