Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Bewegende beelden van afgelopen zondag toegevoegd (inclusief een zéér chaotische start.....;-) ).

[URL="
- boekelermeer 14 maart 2010[/URL]

Bedankt Bas!

gr. Bas.

PS. meerdere 'Bassen'..... spooky.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo te zien heb ik een leuke en drukke middag gemist.

Moest helaas werken en moet eigenlijk ook nog even de laatste hand leggen aan me nitro buggy waar ik volgende keer mee wil gaan rijden.

hallo
ik heb toch wel wat gemist zo te zien,
enkel lijkt het nou of is het een mickey-mouse parcours??!!
beetje spiegel aan spiegel rijden,
wanneer is de volgende meeting??
mvg markioo

ik vond het ook een erg geslaagde dag,

ik kan niet wachtyen op zondag......

ik hoop toch echt bas dat deze week je MMM binnen komt dan kan je eindelijk meerijden met je SC10

Leuk om te zien dat we met filmpjes en grote opkomsten ook anderen kunnen overhalen om te komen.

Het is inderdaad wel een Mickey Mouse parcours. Leuk man.
Hopelijk houdt het stand, men is er landmetingen aan het verrichten. Maar met de groeiende deelnemersaantallen wordt het steeds logischer om toch eens contact met de gemeente Alkmaar op te nemen over een vaste locatie.

Ik moest wel lachen om het filmpje. Elke start gaat zo; hoopje in de eerste bocht. Lekker knallen, en dan de ontsnappers proberen in te halen.

PICT0002.JPG

Een vaste locatie zou ideal zijn, alleen jammer dat het voor weinig geld erg moeilijk is. Dan moet je al iemand hebben die een stukje grond over heeft dat we mogen gebruiken, erg veel ruimte hebben we niet nodig.
Was trouwens wel grappig dat ze met storten van grond precies rond de kombocht zijn gegaan.

Nieuwe kap voor de sc10 besteld :)
Wordt waarschijnlijk zwart met donkerblauwe spatborden/wielkasten
Verwacht deze week ook m'n motor+regelaar binnen te hebben.
thumb_800_600_L2hvbWUvaHR0cGQvdmhvc3RzL3JjLWNlbnRyYWwubmwvaHR0cGRvY3MvZ2Z4L3VzZXJpbWcvaXByb2Ntc19wcm9kdWN0LmZpbGVuYW1lLjEyMTY2LjUxNWIuanBlZw==.jpg

Laatst bewerkt:
Dat zag er geweldig uit, mega opkomst.
Beetje jammer dat ze er landmetingen aan het verrichten zijn maar we zien het wel.

Heb vandaag een ez run set binnengekregen voor Wesley en er is nog een 3s accu onderweg, gaat vast helemaal goed komen.

lennart mooie kap, onderdruk vooral je vrouwelijke kanten niet :)

Laatst bewerkt:
Ziet er zeker goed uit, Bas. Je weet echter wel wat het met je kap doet als er een dozijn SCRT's, een paar Rustlers en een REVO of E-MAXX in de eerste bocht over heen gaan.
Ik zou van tevoren foto's maken. ;)

Back