Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
vannavond even mijn slash getest....rijd echt super.
vooral op de proline switch banden, die geven 200% meer grip dan de stock banden.:yes:

helaas heeft mijn rustler de avond niet overleeft, vermoedelijk een tandwiel in de stuurservo gestript:(
eens even kijken of ik er nog een heb liggen.

P.S. het lijkt erop of iemand een feestje had gevierd bij de baan.
er is aan de resten te zien een leuk kampvuur geweest, en ik heb alle banden uit de begroeiing kunnen vissen.

Misschien is het kampvuur wel het restant van een nitro rc wagen... gelukkig hebben ze de banden niet in het vuur gegooid! Eikels. Geen Quad of fiets sporen hopelijk?

Balen van de servo. Er gaan er een heleboel stuk zeg. Ik zal er een paar bestellen. Misschien meteen even een Kyosho DB bestellen:

KyoshoUltimaDB-2.jpg

Of niet?
Ben benieuwd naar je Slash!

Sicco heb je hem nou nog niet besteld :p

Morgen maar even langs huider,kijken of ze nog wat voor me velineon motor kunnen betekenen.
Zondag heeft het lager het begeven, met een beetje mazzel kan ik deze er nog uit krijgen zonder de hele behuizing te slopen.

Mooie reden om de summit weer eens uit te laten in het schoorlse bos.

@sicco, gelukkig geen bandensporen van quads of fietsen. de baan lag er (op de banden na) nog het zelfde bij.

@blaster,
voor de velineon motor is een rebuildkit beschikbaar (waarschijnlijk hebben ze die nog niet op voorraad) en de motor is makkelijk te demonteren.
beschermkapje eraf, 3 (of 4)schroefjes eruit, achterkant eraf, as eruit, en je kan bij de lagers.

Uitnodiging verstuurd voor a.s. zondag...

Deze keer neem ik ook mijn rustler mee, dan kan ik ook eens langer rijden dan 3 minuten.

De kapotte servo heb ik gerepareerd... met secondelijm! Voor de zekerheid ook maar een nieuwe servo besteld, ik heb niet zo heel veel vertrouwen in mijn reparatie.

Hadden jullie deze RC411 :: News Archive :: July 2010 al gezien, ik vind de kyosho ook best leuk maar bied weinig extra.
Deze is wel" mini" maar ziet wel geweldig uit.

Specifications:
Length: 21" - 533.4mm misschien een tikfoutje????.
Width: 9 3/16" - 233mm
Wheelbase: 12 9/32" - 312mm
Height: 6 3/8" - 162mm

Laatst bewerkt:
Hey mannen,

GAAF genoten van de deur-tegen-deur dak-tegen-dak deuk actie afgelopen zondag. Eindelijk weer eens STRIJD, en weinig bestellingen de deur uit na afloop.

P040710_13.37_%5B01%5D.jpg

Net als Sicco zondag ook genoten van de betere short course actie.
Helaas had ik maar 2 lipo's bij me,maar gelukkig komen er volgende week 3 nieuwe bij.

Nu vraag ik me af of er nog meer mensen zijn die interesse hebben in een onroad sessie ergens op een parkeerplaats. (Ranzijn?)
Persoonlijk lijkt mij hiervoor een avond sessie wel een strak plan.

Als er genoeg interesse voor is maak ik wel een email uitnodiging om zo nog meer mensen op te roepen.

lijkt me wel een leuk idee zo'n onroad sessie.
wel even de slash ombouwen, want zoals hij nu is heeft hij veel te veel grip voor onroad.
kan ik mij 1/10 onroad autotje ook weer een keer uitlaten:p

Ik doe mee!

De asfaltvlakte bij de afslag Bazaar langs de A9 wel eens gezien?
Maar in Alkmaar is misschien logistiek wel iets handiger...

Mensen die gewoon met hun SCRTs gaan rijden op de straat; neem extra duct tape en onderdelen mee...

Hieronder nog wat foto's van afgelopen zondag. Ze lijken erg op de vorige sessies..... Misschien moeten we nieuwe poses voor de auto's verzinnen.

Ook ik heb genoten van het deurkrukracen afgelopen zondag!

04072010075.jpg

04072010074.jpg

04072010072.jpg

...
Ooit zei iemand hier op het forum dat je maximaal 2 auto's moet hebben, omdat de hobby anders te veel geld gaat kosten.

Laatst bewerkt:
waneer kunnen we hem bewonderen op de baan?????
ben ook zeer benieuwd...

P.S. wat mij betreft kunnen de sessie's vanak nu langer, lipo's zijn onderweg van de douane naar mijn huisje:banana:

Laatst bewerkt:
Wat een feest vandaag voor ons allen

Ben zeer benieuwd naar je nieuwe rc Sicco

Vandaag eindelijk mijn lipo's aangekomen van hobbyking,mocht aan de postbode helaas wel eerst €40 betalen.
Mocht even duren,maar gelukkig zijn ze er dan eindelijk en ze lijken alle 3 in goede conditie volgens de lader,nu nog even de traxxas stekkers eraan solderen en het feest kan zondag weer beginnen.

Nog even over de onroad avond sessie,laat de gene die interesse hebben maar een avond noemen ergens volgende week,dan stuur ik als extra nog een uitnodiging per email.

De nieuwe rc was eigenlijk niet voor Sicco maar voor mij. Sicco zou natuurlijk nooit kunnen wachten met het open maken van de doos. Als ie voor hem was had ie meteen actie foto's gemaakt.
In de doos zat m'n nieuwe SC10 Brushless Lucas Oil. Lucas omdat m'n zoon van 5 maanden Lucas heet. Zodoende was m'n vriendin ook meteen enthousiast. Ze vind hem prachtig. M'n dochter van 3 trouwens ook!!

Laatst bewerkt door een moderator:
De plassen op de baan waren vanmiddag na wat inspanning snel verdwenen. Er was een aardige opkomst dus toch maar de opdrogende prut in gegaan met m'n hagel witte SC10. Was wel even wennen aan de logge 2wd, met m'n Lazer rij je practisch het hele rondje vol gas. Lag wel wat vaak op m'n dak maar het is een toffe klasse die Shortcourse. Volgend weekend weer!

Back