Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Gaan we nu allemaal over op de 1:8 4wd buggy ? cool concurrentie haha!
denk dat ik ook wel weer vaker te vinden zal zijn op de boek, zondag lekker paar rondjes kunnen knallen met de 8ight!

Ik ben binnen kort in ieder geval kompleet:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Volgende maand een lidmaatschap afsluiten bij MVW in purmerend en het rc seizoen voor 2011 kan wat mij betreft al niet meer stuk.

Uiteraard blijf ik ook gewoon in de boekelermeer rijden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was weer een heerlijke dag om terijden.
Mooie baan vandaag.
Helaas op het eind mijn achter diff stuk gereden.
binnen lager was los gelopen.
En we moeten ook weer terug want mijn neefje moest om half 3 weer terug bij zijn moeder.

Anders was ik nog wel gebleven...
Bedankt voor de mooie middag..
Goede sfeer.Heeft iemand de foto van de groepsfoto..

PICT0486.JPG

Meer op www.rcm-alkmaar.nl.

Zodra het forum op RCM ALKMAAR loopt kunnen we dit forum gaan bedanken voor de bewezen diensten.

Verkoop perikelen

Even uit mijn in-box gekopieerd, kijk even of je begrijpt wat de situatie is...

Afbeelding%201.png

En kunnen jullie me dan helpen?!
(geen aanhef, geen onderwerp, geen afsluiting, geen groet, geen naam, geen locatie... ik weet niet wat deze persoon wil, maar hij/zij gaat het zo niet krijgen)

Maar goed, deze mag zo op de stapel, jullie hebben vast ook allemaal wel talloze van dergelijke ervaringen.

De Mini-T's rijden weer allebei (ik had er weer zin in opeens) en voor de Slash ben ik heel hard aan het nadenken welke kleur de kap moet worden, die al onderweg is (4x4 Slash kap). Ik zat te denken; als ik nu een mooie prijs voor mijn Big Bores moet betalen, vraag ik er meteen wat stickers van de zaak bij, ga ik voor Euro Sound Haarlem rijden! Als dank voor de goede prijs voor de Slash.

Even uit mijn in-box gekopieerd, kijk even of je begrijpt wat de situatie is...

Afbeelding%201.png

En kunnen jullie me dan helpen?!
(geen aanhef, geen onderwerp, geen afsluiting, geen groet, geen naam, geen locatie... ik weet niet wat deze persoon wil, maar hij/zij gaat het zo niet krijgen)

Maar goed, deze mag zo op de stapel, jullie hebben vast ook allemaal wel talloze van dergelijke ervaringen.

De Mini-T's rijden weer allebei (ik had er weer zin in opeens) en voor de Slash ben ik heel hard aan het nadenken welke kleur de kap moet worden, die al onderweg is (4x4 Slash kap). Ik zat te denken; als ik nu een mooie prijs voor mijn Big Bores moet betalen, vraag ik er meteen wat stickers van de zaak bij, ga ik voor Euro Sound Haarlem rijden! Als dank voor de goede prijs voor de Slash.
je kan dit terug sturen............

450

gr Sander.

Hatelijk inderdaad zulke reacties, besteed er niet te veel aandacht aan, inderdaad kort mailtje terug met een voor jou prettige prijs. Wordt waarschijnlijk toch niet meer op gereageerd.

Verder zondag afgezegd, ga klussen bij een maat, en dat zal wel de hele dag gaan duren.

Have fun, voor degene die wel gaan, maar met deze wind wordt het wel tricky (wel foto's posten van vliegende blitzen en slashes :) )

Vette foto's, vooral die in de lucht clashende e-revo en e-maxx. Knap hoe je die hebt gefotografeerd !

Ik was compleet gezandstraald, maar het was weer de moeite waard. Al m'n accu's (8 stuks) leeggereden en alles nog heel.

Zeker een mooie foto.
Ik dacht,net als Jeroen ff een jump voor de camera..
Maar gelukkig liepen we geen schade op.
Die traxxas e-maxx/e-revo kunnen best tegen een stootje..

Zand genoeg..zelfs thuis..haha
Hoop dat de spullen er nog liggen volgende week..
Misschien ga ik zaterdag wel ff kijken:D:p..

Ik had mijn bullet -cam mee.
Maar ik kwam er achter dat mijn sd kaart nog thuis lag..
Dus volgende week zeker ff on-board filmen.
Hier een voorbeeld van de beelden.
Let even op de hond tussen 6-8 min.luna
Bleef maar komen.dat beest.
u2DRUpq7kiM[/media] - onboard E-revo brushless min 6/8 dog attack head-on

Laatst bewerkt door een moderator:
Zondag ben ik er eerder dan half 3,want moet om 16:00 uur op een verjaardag zijn.
En ik heb weer meer buis mee,dit breng ik misschien vandaag wel ff langs.
En als ik er dan toch ben,knal ik gelijk wel ff een setje lipos leeg..

Tot zondag

Goed bezig,
als de opkomsten groter blijven worden, net als de hoeveelheid afzettingsmateriaal, kan het niet uitblijven dat we toch de scheppen weer in de grond gaan steken voor wat permanente sprongen en bochten.

Mooi voorbeeld is wat de jongens in Leiden (zie topic) voor elkaar hebben, een echte zandbaan net als bij ons, en uitdagend voor zowel Monsters als SCRT's.

Trouwens; net vernomen dat de bouw van de gasinstallatie door gaat, ons oude baantje langs de Maansteenstraat zal hierbij dus verloren gaan. Ach doen we het toch gewoon opnieuw.

Vandaag even wezen rijden met de revo's
2jumps gemaakt ,waarschijnlijk goed voor alle wagens,want zijn niet heel hoog.
En we hebben nog meer slang neergelegd .
Morgen ben ik er weer tussen half 2 2uur.
want moet om 4 uur op een verjaardag zijn.

Morgen weer een schep mee..
Wie nog meer??
Tot morgen.

Hey,

baanaanleg gaat echt niet zonder:

The_Boxer_Plastic_Wheelbarrow.jpg

Dus als je wilt gaan scheppen; neem er een mee.
Lijkt me leuk om twee redelijk steile jumps aan te leggen, een eindje uit elkaar, zodat de Monsters kunnen proberen het gat te overbruggen.

Mijn Blitz gaat het alleen met sterke wind redden.

Even kijken op welke plek van het veld we nu gaan aanleggen, waar we de vorige keer stonden lijkt me geschikt; het is daar iets minder mul en minder in het zicht, wel wat verder lopen.

Ik kom wellicht toch ook eerder dan 14:30, vind het wel leuk om even te scheppen.

13022011442.jpg

Wat wordt op bovenstaande afbeelding getoond?

a) Make love, not war......
b) Slashmasters racemotto: Als ik niet kan winnen dan jij ook niet!
c) Een Blitz en SC10 die er helaas achter komen dat ze alleen 2WD zijn.
d) Artistieke pose voor fotograaf Sander.

hahahaha .

slach heeft nog mooie foto's op zijn camera staan.
die zullen nog wel komen denk ik.

en idd hoe krijgen jullie het voor elkaar om midden op de baan eens lekker doggy style te gaan. (te doen)

jullie genoten er wel van. toch ?? :p.

sc10 is weer gemaakt.
heb het glade stukje van een boortje gebruikt.
die pennetjes zijn 1,5mm en 11mm lang :mad:.

deze maat heb ik niet op voorraad.
maar boortjes zat :D.

tot de volgende doggy race.

gr Sander.

Niets van dat, het was SCRT strijd tot op de laatste accu. Nou OK, of tot we eigenlijk geen zin meer hadden. Maar de Blitz en de SC10 zijn erg dicht (niet zo dicht als op de vorige foto hoor) aan elkaar gewaagd.
Karakteristieke foto's':
PICT0682.JPG

PICT0724.JPG

De Mini-T staat NIET meer te koop! Veel te leuk. Aan deze kant van het veld dan. Aan de andere kant is het te mul voor zijn kleine wieltjes.
PICT0743.JPG

Tja weer een drukke zondag gehad, dus helaas niet kunnen komen.

Volgende keer hoop ik er wel weer bij te zijn, foto's zien er weer gezellig uit :)

Was zeker een geslaagd weekend..
Zaterdag was het iets minder,maar wel mooi de tijd om ff de schep in het zand tezetten.

Toch moet je goed oppassen dat je niet tegen de andere op de baan aan botst,ongeluk zit in een kleine hoekje..
Helaas moest ik al eerder weg ,vermaakte me prima..

Met midden diff is het jumpen echt minder leuk..
Waarschijnlijk om dat ik steeds slecht neer kwam..
Zal ff het korte filmpje uploaden..helaas liet de camere los onder de kap..
Vandaar zo kort..

Volgende keer een grote jump bouwen los van de baan..??

Back