Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
een beetje heel houden dus heb ik een slash voor de baan en de revo voor het bashen.

Helemaal goed! Ik verheug me op het beproeven van je vaardigheden. SCRT is net als schaken; je moet 3 zetten (bochten) vooruit denken.
Bashen is net als een tiener feest; geweldig uit je dak, en achteraf de schade opmaken ;)

Gefeliciteerd met je slash, ik zat eerder aan een Summit te denken :)

En wbt die accu's; dat komt omdat je altijd eerder weg bent :)

Nee, 4 van de accu's worden slecht, duurt uren voordat ze opgeladen zijn en capaciteit wordt steeds kleiner. Dus gewoon vervanging.

Mijn summit komt morgen :-) ben benieuwd...

@Sicco, netjes hoor dat kappie. Lekker ff plakken en gaan!

De slash is zoals de verkoper heeft belooft.
Dus die is morgen in alkmaar op de baan.
En natuurlijk ook de e-revo.rond 2 uur.
Hoop dat het een beetje droog is.anders moet de regenjas maar ff aan.

Ik heb een midden diff tekoop voor de genne die een e-revo of e-maxx heeft.
Nieuw en ongebruikt,had er 2 op ebay gekocht.

Mannen tot morgen.

heey sicco,

als je kap nog steeds doorschijnt, moet je t even "backen" met een of 2 laagjes zwarte of silver/grijze lak, het kan zijn dat je dan ook transparante lak had namelijk:p

als t goed is ben ik er morgen ook weer bij, met bob.
dit keer met onderdelen op reserve en beide auto's doen het:D
en als t regent, geen probleem m'n rustler is toch water dicht, haha

(btw, de summit is in 4 kleuren verkrijgbaar, blauw, wit(met rode velgen), geel en rood

Nog meer summit rijders :D

Lennart heb je de 2.4ghz versie?
Ik heb namelijk de 'oude' gele summit versie met 27mhz zender.
Misschien dat we een keer samen kunnen rijden naarbij het park van luna is wel een mooie plek geworden voor de summit.

Helaas weer een lipo 'dood' gebloed door deze te lang aangesloten te laten zitten in de ultima :( zou onderhand toch beter moeten weten :rolleyes:

Weten hoe het met mijn Slash kap is afgelopen? Zoek hem maar.

PICT0790.JPG

Beetje rotweer he, afgelopen weekend. Volgende keer beter.

@Slashmaster, een foto van dichbij wordt zeker op prijs gesteld.... ;-)

@ de rest van de boekelermeerders, weet iemand waar ik een ongespoten sc10 kap (liefst de '09 championship versie) kan bestellen? (tegen een beetje normale prijs.......)

Ik had uit HK voor weinig een sc10 stickerset besteld en vond dat daar dan ook maar een kap bij moest. Deze sc10 kap vervolgens bij wheelspin models besteld maar ik kreeg net het bericht dat er nog eens extra 12 pond verzendkosten bijkomen omdat het pakket te groot is. Ik kan de bestelling alsnog annuleren en ga dat ook doen.

Kent iemand nog een site (in europa) waar die kap te bestellen is?

Ik heb de 27mhz versie (staat nog een mooie 2.4ghz met brushless op MP voor 400 Marktplaats.nl > summit traxxas - Hobby en Vrije tijd - Modelauto's | groot | 1:5 tot 1:12) maar ben druk bezig om mijn eigen zender in te bouwen. Echter is er nog al wat nodig om alle 4 kanalen te laten doen wat ik wil haha. Park van luna is wel een goed idee. Volgens mij heb jij nog wat filmpjes op youtube met je summit op de grasheuvels bij columbus of niet?

Niet alleen voor de summit.
Als het gras kort is,doet de revo het er ook prima.
Mooie heuvels.ben er wel een met de marder en de hpi baja geweest..
Maar daar kreeg ik wel eens commentaar op..

De slash die ik had gekocht staat weer tekoop.
Zonder regelaar want daar kwam veel rook vanaf...
Heb ik weer..

haha lekker Bob, had je de lipo's uit je Revo allemaal tegelijk aan je slash gehangen??? Rood is + hè en Zwart de - haha.

Op de foto's te zien zit er nog niet eens prut op. Ik heb nog wel een Mamba max pro ESC als je er alsnog mee wilt gaan rijden.

Summit werkt inmiddels op mijn zender. Was nog ff klussen maar tis gelukt ;-)

@Slashmaster, een foto van dichbij wordt zeker op prijs gesteld.... ;-)

@ de rest van de boekelermeerders, weet iemand waar ik een ongespoten sc10 kap (liefst de '09 championship versie) kan bestellen? (tegen een beetje normale prijs.......)

Ik had uit HK voor weinig een sc10 stickerset besteld en vond dat daar dan ook maar een kap bij moest. Deze sc10 kap vervolgens bij wheelspin models besteld maar ik kreeg net het bericht dat er nog eens extra 12 pond verzendkosten bijkomen omdat het pakket te groot is. Ik kan de bestelling alsnog annuleren en ga dat ook doen.

Kent iemand nog een site (in europa) waar die kap te bestellen is?
hiero
Associated 9837 SC10 09 Championship Body Clear

ASC9837 Team Associated 9837 SC10 '09 Championship Body Clear

Team Associated SC10 ’09 Championship Body (Clear) [ASC9837] | RC Cars & Trucks - A Main Hobbies

Team Associated SC10 '09 Championship Body, clear

ik heb zelf altijd goede ervaring met amainhobbies en rcplanet.

maar op zich is 12 pond normaal hoor, voor zo'n grote doos.

gr Sander.

Laatst bewerkt:
Ik ben zo blij om hier alkmaarders tegen te komen. wou graag een paar dingen weten.

Ik rij zelf een tamiya ta-05 ferrari f430 met lrp zender ontvanger en regelaar. mijn regelaar kan 10 turns aan. heb er nu een 21 turns motortje in maar van lrp kwam ik een 12 turns turbo tegen wat denken jullie daarvan of zijn er betere optie's?

wanneer rijden jullie weer en waar halen jullie nu d onderdelen vandaan nu muco er niet meer is?

Gr Robbie

ik zal eerdaags foto posten

kunnen jullie de foto zien ? als jullie erop klikken? zou niet weten hoe ik het moet doen dat de foto hier in beeld komt

Back