Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Ik ben zo blij om hier alkmaarders tegen te komen. wou graag een paar dingen weten.

Ik rij zelf een tamiya ta-05 ferrari f430 met lrp zender ontvanger en regelaar. mijn regelaar kan 10 turns aan. heb er nu een 21 turns motortje in maar van lrp kwam ik een 12 turns turbo tegen wat denken jullie daarvan of zijn er betere optie's?

wanneer rijden jullie weer en waar halen jullie nu d onderdelen vandaan nu muco er niet meer is?

Gr Robbie

ik zal eerdaags foto posten

foto werkt niet, vragen over je motor kan ik niet beantwoorden, ik rijd met brushless motoren.
Onderdelen haal ik bij Huider in HHWaard en van internet.

oke ja ik woon tegenover huider dus haal daar nu ook mijn onderdelen weet jij of er al een soort van club/vereniging hier rondom alkmaar is?

ik ga wel even uitzoeken hoe ik die foto kan doen dan;)

Welkom Robbie uit heerhugowaard of is het nou alkmaar?

Dat motortje van 12 kan je esc aansturen gezien jezelf al aangeeft deze tot 10turns aan kan.
Hoewel een brushless setje meer snelheid zal geven.

Model Auto Club Heemstede
http://www.amcc.nl/

je woont tegenover huider en vraagt aan ons waar we na het sluiten van muco onze onderdelen vandaan halen. Beetje vreemd klinkt dit wel.:confused:

Laatst bewerkt:
ja omdat ze daar toch echt niet alles hebben muco had echt alles. die treinen allemaal leuk maar heb ik niks aan haha:P. ik kom uit alkmaar en heerhugowaard gescheiden ouders:P. ik ga vrijdag dan mijn 12 turns turbo lrp motortje halen.

bedankt voor de informatie

hebben ze daar ook een soort winkeltje dan waar ik onderdelen kan halen?

Nee, helaas hebben we geen winkel. Maar we willen nog wel eens met elkaar onderdelen kopen in Hongkong. Scheelt nogal veel geld. Ik heb bijvoorbeeld vorige week onderdelen voor met Slash gekocht in Hongkong voor $ 12,- (= € 8,75) terwijl het in NL € 18,45 kost. Nu is dat tientje niet heel veel, maar percentueel is dat heel fors.

Aankomende zondag is er een rijdag (tegen de normale rijrichting in!). Je mag tegen betaling meerijden. Details staan op de site. Ik ben er helaas zelf zondag niet bij.

zou het graag willen denk alleen niet dat ik met mijn autotje alles standaart behalve elektronica aan kan komen:P

eh off topic???!?!?

goed weer even on topic, aanstaand weekend lijkt het goed weer te gaan worden. De jato is er in principe klaar voor, savage nog niet, denk alleen dat ik de 2.4 maar even in de jato moet gaan schroeven want als ik het zo hoor en zie komen er steeds meer mensen(frequenties) bij....

ik wil even wat weten ik zie hier een beginnend vliegtuigje Art-Tech Cessna-182 RTF en er staat dan bij dat er een lipo lader bijzit ik heb zelf nu een tamiya ta-05 en een boot waar ik mee rijd en waar met lipo batterijen maar laad ze altijd bij een vriend op is het mogelijk ze met de lader die bijgesloten zit in dit vliegtuigje mee te laden? alvast bedankt voor de info

nee dit gaat niet.
of je rijd met 1800mAh en 11,1volt.

dat denk ik dus niet.

maar huider heeft mooie ladertjes voor lipo hoor.

dus even meer zelf zoeken, of vragen aan een hobby winkel.

dit is een Alkmaar Boekelemeer Off-road Afspraken Topic.

dus graag een beetje in deze trand blijfen aub.

je kan vragen stellen in de auto topic's.

we willen je niet weg hebben hoor ;).
alleen even de vragen die niet over het rijden in de Alkmaar Boekelemeer Off-road Afspraken gaan. graag even ergens anders.

alvast bedankt.

gr Sander.

Hallo mannen,

even over aanstaande zondag; zijn er coureurs die het ook vroeger dan 14:00 redden? Ik denk dan aan 12:30 of zo...

Zou voor mij goed uitkomen, ik moet om 16:00 alweer in Heemstede aan het werk.

ligt eigenlijk een beetje aan het weer, als de ochtend weer zo mistig begint als afgelopen week en er pas na de middag zon is dan denk ik dat ik er wat later ben. Mocht 's ochtends het weer acceptabel zijn dan ben ik er bijtijds.

Back