Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
het was zeker rustig.
en het super lekker weer, toen de zon door kwam werd het lekker warm.

en voor de gene die met traxxas rijden (met name 4x4) echt een super auto ;).

geintje moet kunnen toch.

gr Sander.

Was lekker weer vanmiddag, heerlijk gereden, totdat de Spur van mijn Slayer aan gort ging....overgestapt naar de Firestorm, binnen 5 min de spur ook aan gort. Net even nieuwe besteld, metaal voor de Slayer, kijken of die binnen zijn voor komend weekend!

en voor de gene die met traxxas rijden (met name 4x4) echt een super auto ;).

geintje moet kunnen toch.

gr Sander.

En bedankt Sander :p

Tja soms zit het tegen en soms zit het mee,gisteren mocht het blijkbaar niet zo wezen.

Nu moet ik maar een beroep doen op Richard,aangezien ik nog 1 rear axle van hem tegoed heb .....

Nu moet ik maar een beroep doen op Richard,aangezien ik nog 1 rear axle van hem tegoed heb .....

Klopt. Ik had er al 1 gekocht voor je, maar die had ik laatst zelf nodig...
Vanavond nieuwe bestellen, liquid is vrij snel dus waarschijnlijk voor het weekend wel binnen.

@ Riesjart : Ik zie hem wel verschijnen eerst volgende keer we elkaar weer treffen.

Kom denk ik aankomende zondag weer met de nitro buggy rijden.

Heey mensen ik ben dan zeker van de partij ik heb zelf net een paar dagen een Hpi mt2, (zo goed als nieuw ) gekregen van me neef omdat hij alleen maar electro rijd op baantjes, is dit baantje ook open voor nitro>?
naja wel leuk om wat meer mensen uit alkmaar/heerhugowaard en omstreken te leren kennen om leuke dagen mee te maken lekker racen en lol natuurlijk

groetjes misha

hey misha,

Uiteraard ook open voor nitro, het is open voor iedereen!

Stuur even een PM naar "slashmaster" met je mailadres, dan neemt hij je op in de adreslijst voor uitnodigingen. Weet je precies waar en wanneer we rijden (achter martin schilder op de boekelermeer!).

We rijden bijna elke zondag rond een uur of 13:00/14:00 op de boekelermeer achter martin schilder.

Hey lennart ga ik even doen, oke ja is goed ligt er aan wat voor weer het is zondag en anders ben ik zeker van de partij word lachen, altijd leuk om met mensen te rijden vooral omdat ik er zelf nog niet zo mega veel van af weet...

Groetjes en misschien tot zondag

Laatst bewerkt door een moderator:
@Blaster, waarom je e-buggy weg trouwens, geen zin in?

Dit heeft voornamelijk met geld in het laatje te maken,en ik ga dit jaar niet lid worden van mvw in purmerend.
Misschien kan ik beter me slash 4x4 verkopen en de mp777 brushless buggy rijklaar maken,ondanks dat de mp777 meer oplevert ben ik een beetje klaar met me slash 4x4.

we moeten een bord gaan regelen voor de 27mhz rijders :P

heb zelf in 1 van mijn auto's 27mhz zitten(wacht nog steeds op huider voor 2.4 ontvanger:mad:), en best leuk al die nieuwe aanwas maar leid soms wel tot storing.

helaas moet ik vanavond laten schieten ivm overwerk, maar zondag ben ik weer van de partij met een schakelende savage en een altijd goed lopende jato :)

we moeten een bord gaan regelen voor de 27mhz rijders :P

heb zelf in 1 van mijn auto's 27mhz zitten(wacht nog steeds op huider voor 2.4 ontvanger:mad:), en best leuk al die nieuwe aanwas maar leid soms wel tot storing.

helaas moet ik vanavond laten schieten ivm overwerk, maar zondag ben ik weer van de partij met een schakelende savage en een altijd goed lopende jato :)

ik heb hier nog een hele zooi kristallen liggen, waar ik niks meer mee doe. Als je belangstelling hebt, hoor ik het wel.

ik ga ook ff komen vanavond.

Back