Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
probleem is dat er te weinig kanalen zijn, zie de laatste tijd steeds vaker 10 -15 man langs de baan lopen, de kleintjes met de nicco's niet meegeteld :P

tnx for the offer though

Laatst bewerkt:
Zo aanstaande zondag ben ik 110% van de partij, Hopen dat het weer mooi is dan maar :D

Vanavond gaat hem ook niet worden, zondag helaas ook niet, heb een motor tour tocht.

Trouwens even ter info, de oude baan is nog steeds intact!!
Gisteren even langs gereden, en behalve wat onkruid, verder prima.
Dus als we nog een keer terug willen naar de klei ;)

gaaf, zondag even kijken hoe die oude baan rijd.
slash komt niet echt van zijn plek op het zand :(

vandaag even wezen rijden, grappig gezicht 2 "kleine"slashes tussen het geweld van 5 "van die grote" e-revo's

probleem is dat er te weinig kanalen zijn, zie de laatste tijd steeds vaker 10 -15 man langs de baan lopen, de kleintjes met de nicco's niet meegeteld :P

tnx for the offer though

de meesten rijden met digitale zenders en bovendien heb ik kristallen die niet in de normale zenders voorkomen.

ah zo'n setje van weinig voorkomende 27mhz frequenties ;) komt af en toe wel eens een setje voorbij hè. Prima spul.

@Themadone
Gewoon een 2.4setje erin joh, of een 40mhz zendertje voor weinig op de kop tikken, daar is de kans op storing in de boek ook wat klein. 1 keer een goede zender kopen en je kunt weer een jaar of 3 mee.

alsof huider dit topic monitoord, kreeg vanmiddag een telefoontje, extra 2.4 ontvanger was binnen.

Meteen even opgehaald en nu beide karretjes op 1 zender :)

De testruns gingen goed, alleen de achterbanden van de jato zijn een beetje heel erg op, maar helaas niet op voorraad in hhw :(

dus ik stem voor klei voor zondag, dan kan ik gewoon op de annaconda's rijden :P

weinig voorkomende 27mhz, hmz, klinkt als spul waar de rcd niet blij mee is :P

Laatst bewerkt:
ik kom wel even langs morgen ben wel benieuwd en weet ik meteen waar het is
groetjes

Ik ga eerst proberen om op ons oude baantje te rijden,gezien de ondergrond daar beter is,en de lay out ook leuk blijft.

Vanmiddag bij huider weer een blik nitro gehaald zodat er morgen weer flink gereden kan worden.

misschien tijd voor wat coordinatie? ik heb namelijk geen idee waar het oude baantje is :) en heb ook geen zin om in mijn eentje in het zand te staan hahahaha

Lekker hoor vandaag me achter spar/diffrentieel kapot gereden en me koppelings huis ofzo, gelukkig had Huider het op vooraad dus ben er gelukkig morgen nog bij :D

auw, dat klinkt niet goed, ik heb nog steeds issues met de savage trans, wil niet schakelen lijkt het, maar het kan ook aan het gebrek aan ruimte liggen hier voor de deur hahahaha

zo te zien heeft huider het weer druk gehad vandaag;).

hoog tijd dat ze in de boekelemeer een toko openen (die ook op zondag open is voor de benodigde onderdelen):rolleyes:

en lag het nieuwe baantje er niet mooi bij.

ben vrijdag nog even wezen rijden.
en heb de buizen een beetje verlegd :rolleyes:.

heb alleen een vaar weekend dus ben er niet bij dit weekend.

denk volgende week weer te komen.

gr Sander.

Hallo mannen,

maar het wordt straks dus een Maansteenstraatje/Fluorietweggetje pakken?
Ik zie wel waar ik jullie tref, neem ook wel wat tuingereedschap mee.
Maar er komen ook mensen voor het eerst, ik hoop dat die dan niet verdwalen! Dus ik vraag me af of het niet handig is om in ieder geval wel op 1 plek te verzamelen...

misschien wel handig idd om op 1 plek te beginnen, ik ga sowieso eerst eens kijken op de maansteenstraat, als ik het goed heb is dat baantje te klein voor de savage maar zou de jato daar redelijk uit de voeten moeten kunnen, dus sowieso daarna ook nog even naar de zandvlakte voor het betere bash werk

Back