Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Heb de traxxas slash 4x4 verkocht.

En de kyosho mp777 brushless buggy rijklaar gemaakt,net even in de buurt test gereden en de vermogens afgifte valt me echt 100% mee lekker soepel.

Als de afspraak voor de meeste morgen het best uitkomt zal ik er ook even na 7 uur zijn.

Ik vond het een geslaagde "terug van vakantie sessie"

12052011585.jpg

Bedankt,
Bas.

Heb de traxxas slash 4x4 verkocht.

En de kyosho mp777 brushless buggy rijklaar gemaakt,net even in de buurt test gereden en de vermogens afgifte valt me echt 100% mee lekker soepel.

Als de afspraak voor de meeste morgen het best uitkomt zal ik er ook even na 7 uur zijn.

haha toch de slash weg gedaan;)

Ik vond het een geslaagde "terug van vakantie sessie"

12052011585.jpg

Bedankt,
Bas.

mooie velgjes bas :D.

gr Sander.
morgen ga ik niet reden.
zondag denk ik wel.

Beste rijders van de baan in de Boekelermeer,

mijn naam is Daan en ben van 2007 t/m 2009 actief geweest met de hobby.
Ik wil nu weer beginnen en wil dan ook in de Boekelermeer komen rijden.

Maar nu is mijn vraag: welke auto zal ik aanschaffen?

Mijn laatste auto was een Losi Desert Truck met een 8.5 turns brushless, deze beviel mij goed.
Ik zie veel Traxxas Slash, niet zonder reden neem ik aan?

Met vriendelijke groet,

Daan

(Ik vraag het hier en niet in het electro offroad topic omdat ik graag van mensen die op de plek waar ik ook wil komen rijden advies wil. + excuses als mijn bericht hier niet gewenst is.)

Laatst bewerkt:
Welkom D A A N;

je vraag is makkelijk beantwoord; kom vanavond ook naar de Boekelermeer. Je krijgt in ieder geval 2, misschien 3 Slashes te zien (er zijn niet zo heel veel aanmeldingen voor vanavond helaas). Dan zal je snel overstag gaan. De Slash is op sommige plekken niet duur dus pik er gewoon eentje op en rij mee.

Kijk de Desert Truck is ook leuk, maar wil je rijden, of mee rijden? Aangezien wij bijna allemaal met gesloten kappen SCRT auto's rijden, zoals de Slash of de SC10, of de Blitz.

Sta je al op de uitnodigingen-e-mail-lijst? Want op die manier zoeken we steeds contact met elkaar (en ook een beetje op dit forum en op rcm-alkmaar.nl).

Tot vanavond langs de Fluorietweg, spreken we verder.

Vanavond kan ik beter niet doen, ik heb morgen eindexamen Nederlands. Ook ben ik nog niet goed te been, ben 3 weken terug geopereerd.

Ik zag in de groep dat er elke zaterdag gereden wordt, ik denk dat ik dan even kom kijken.

Ik ga dan voor de Slash, mee rijden is leuker.

Mijn email adres zal ik via pb sturen.

Tot zaterdag,

Daan

Hey gasten, zullen we even een datum prikken voor het huren van de bodemfrees?

Hoorde op de radio een vent die ook een kleine bodemfrees heeft om op zijn tuin 'de kluiten er uit te halen en de boel te egaliseren', precies wat we nodig hebben lijkt me zo. Als we het combineren met het verwijderen van de pollen en onkruid hebben we zo weer een mooie baan.

Mijn voorstel is wel alle 'middenbermen' bij de baan te betrekken en af te scheiden met de slangen die op de Amethiststraat liggen, dan wordt het baantje mooi breed en overzichtelijk.

Inderdaad een goed idee!

Wil je dan op een zaterdagochtend (Boels is op zaterdag open van 8:00 tot 12:30), of op een doordeweekse avond? Op een zondag kan ook, maar dan moet je die frees waarschijnlijk het hele weekend huren.

Heeft iemand een aanhangwagen (en trekhaak)? Het is net iets te ver om te lopen vanaf Boels.

En hoe gaan we het doen met de kosten? Ga je eerst geld inzamelen, of voorschieten en dan maar hopen dat mensen bereid zijn mee te betalen?

Inderdaad een goed idee!

Wil je dan op een zaterdagochtend (Boels is op zaterdag open van 8:00 tot 12:30), of op een doordeweekse avond? Op een zondag kan ook, maar dan moet je die frees waarschijnlijk het hele weekend huren.

Heeft iemand een aanhangwagen (en trekhaak)? Het is net iets te ver om te lopen vanaf Boels.

En hoe gaan we het doen met de kosten? Ga je eerst geld inzamelen, of voorschieten en dan maar hopen dat mensen bereid zijn mee te betalen?

Jij hebt toch een trekhaak, Ries? Bij Boels verhuren ze er vast ook wel een karretje bij.

De 6-pk-frees kost per dag 44 euro (110 voor een weekend). Een simpele kar kost 20 euro per dag (60 voor een weekend).

6 tientjes voor een dag dus. Dat kunnen de vaste bezoekers wel ophoesten, lijkt me?

Ik ben in ieder geval wel bereid een duit in het zakje te doen.

Ik heb eventueel wel een BerlinKoos tot mijn beschikking, maar geen trekhaak. Anders even contact opnemen met ReVo Richard, hij heeft een bus, of The MAD One, hij heeft een Explorer, dat ding IS een trekhaak...

Gaan we het onkruid trekken of bespuiten? Gewoon meemalen is misschien wel het beste, wordt het minder snel mul.

Ik heb er wel zin in, jammer dat ik volgende week pas weer kan rijden, en dus ook kan afspreken.

Voor zover ik vooruit kan kijken ben ik alle zaterdagochtenden bezet. Ik wil dat ding wel meteen na gebruik in kunnen leveren, niet dat iemand hem mee naar huis moet nemen. Ik kan vaak genoeg overdag door de weeks, maar dan is afspreken weer zo lastig. Boels hanteert vroege kantoortijden als openingstijden, dus nooit 's avonds.

Zal morgen op mijn werk mijn rooster voor juni maar even in mijn agenda zetten... hopelijk blijft 11-06 open, maar dan nog, is nog wel erg ver weg, ik wil beginnen!

Toch maar proberen... is iemand toevallig vrijdag de 27e mei vrij?

Ik neem zondag wel wat 'planten groeimiddel' en een schep mee, voor het geval de frees nog even op zich laat wachten...

Vrijdag de 27e moet ik gewoon werken, de week erna (3 juni) heb ik wel vrij.

Als ik de foto's van de frees op de site van Boels zie, past de 5,5 pk frees makkelijk achterin de Explorer van ThemaDone of in de transporter van REVO Richard.
Hij weegt ook een stuk minder dan de 6 pk versie.

Laatst bewerkt:
Ik kom op 03-06 uit de slaapdienst, heb dus geen diensten meer die dag (die dagen zijn nu wel voorbij, word ook ouder).

Laten we dus die dag afspreken. Op een veel groter aantal mensen kunnen we lastig rekenen op een doordeweekse dag, maar dat zou wel mooi zijn.
Ik zal wel de gCalendar gebruiken om evengoed te proberen mensen te regelen, hoe laat spreken we af (na 13:00)?

Zal ik de frees reserveren?

Ik zal wel de gCalendar gebruiken om evengoed te proberen mensen te regelen, hoe laat spreken we af (na 13:00)?

Zal ik de frees reserveren?

Met het reserveren van de frees zou ik nog even wachten tot je zeker weet dat je 'm ook kan vervoeren. Maar verder vind ik het goed.

Andre Meere zei:
Heren,

Vraagje, wordt er voor het freesfestijn nog een keertje gereden, of pas daarna weer ?

Grt, André

Aanstaande zondag vanaf 14:00 uur wordt er weer gereden op het baantje aan de Maansteenstraat. Geen uitnodiging gekregen?

Back