Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Hey Frans, je bent nog maar een kleine stap verwijderd van plaatjes plaatsen op het forum ;)

Nog een bak volle LiPo's... wie wil er vanavond (maandagavond) nog een rondje knallen? Ik ga maar geen uitnodiging meer versturen... Uurtje of 20:00?

Lokatie update: volgens mijn Boekelermeer contactpersoon is de meest veilige plek om iets aan te leggen de plek waar ze een keerpunt zouden maken voor schepen in het Noord-Hollands kanaal, wat niet door gaat.
Waarschijnlijk achter de Zirkoonstraat (zie gMaps).

Laatst bewerkt:
Net al even met Marcel er naar gekeken. Plek ziet er goed uit, weet niet of er iemand al is geweest? Volgens Streetview foto is het P10 (AZ) van HVC. Dus dat moet wel even worden gecontroleerd.

Ik heb vrijdag een bruiloft en kan er niet bij zijn. Het weekend heb ik eindelijk niets staan, dus dan ben ik wel beschikbaar :)

Dat stukje terrein aan de Zirkoonstraat ziet er wel wat meer uit alsof het van een bedrijf is inderdaad. Maar ja, het oorspronkelijke stukje land kan zo ook maar volgestort zijn met nog meer zand (wel makkelijk om het circuit te verschralen)

Overigens kan ik een aanhanger vanaf mijn werk meenemenen heb ook een kruiwagen, schep en grondboor bij me.

Wat zijn nu de plannen voor vrijdag voornamelijk in de ochtend?
Ik lees allemaal plannen over opnieuw te beginnen op een nieuwe locatie.

De plannen voor vrijdag ochtend en middag zijn mij onder tussen ook vrij onduidelijk geworden.
Ons oude baantje begint zo langzamerhand een aardige bouwplek te worden met al die zandhopen.

Zelf ben ik wel eerder voor het aanleggen van een nieuw baantje op een andere plek,ik heb eens rond gereden in de boekelermeer opzoek naar een nieuwe plek en kwam uit schuin achter ons oude baantje.

Google Maps

Persoonlijk vindt ik dat we gewoon zo brutaal moeten wezen om dit stukje grond licht te bewerken en hopelijk duurt het minstens 1 a 2 jaar voordat er verder gebouwd wordt op deze plek.

en mischien wordt de lokatie aan de maansteenstraat alleen maar bouwrijp gemaakt, maar gebeurt er voorlopig niks?

Hang me er niet aan op, maar meestal heb je centraal in zo'n nieuw te ontwikkelen gebied, wel een plek waar tijdelijk grond e.d. wordt opgeslagen. Zou best eens kunnen zijn dat het stukje aan de maansteen straat zo'n stukje is. De vrachten grond zullen dan met de tijd van omvang wisselen, maar met een beetje mazzel houden ze het circuit vrij.

We kunnen natuurlijk ook op een ander stekkie beginnen, maar als precies dat kavel volgende week wordt verkocht, dan heb je pech. Aan de andere kant, een ochtendje frezen, een paar tientjes lappen, en er ligt zo weer ergens anders een baantje.

Aanhanger staat trouwens al klaar, vloer opp van 1 x 2,2 mtr.

Gewoon vrijdag verzamelen om 11:00 uur bij het baantje. Kunnen we daar beslissen of we de baan gaan opknappen of een nieuwe locatie zoeken.

Misschien kunnen we die gasten die daar aan het werk zijn vragen of zij iets meer weten over plannen met de grond.

Slashmaster had het ook nog over de locatie naast de rotonde vlakbij het baantje, daar gaat zeker niet gebouwd worden. Wat mij betreft ook een mooie locatie, alleen die buizen liggen dan wel erg in het zicht.

We kunnen vrijdag ook de locatie bekijken die Blaster aangeeft. Volgens mij zijn er ook een paar boerderijen gesloopt daar in de buurt.

Zoals Richard al aangeeft is er al minstens 1 huis/boerderij gesloopt.

Vrijdag om 11:00 een strijd plan maken en dan gelijk aan de gang klinkt goed.

Andre goed om te horen dat de aanhanger voor aankomende vrijdag al door jou geregeld is.

hoi Andre, welke slash heb jij eigenlijk gekocht?
2wd of 4wd?
titan of VXL ?

ik hoop `m gauw te zien op de baan ;-)

Gewoon de 2wd (omdat het zo leuk rijdt), met Titan en Nimh. Ga me later wel verdiepen in Brushless en Lipo's. Deltapeak had ik nog liggen, en bij aankomst van de auto, heb ik de Am zender eruit gegooid, en mijn Pcm erin gezet. Heb de kap gister omgestickerd naar de Oberg uitvoering.

Trouwens tijdens het wachten op het verlossende pakketje, al 6 afleveringen gezien op de Torc site. Geweldig !

De maansteenstraat is de nieuwe plek waar de gas overslag komt. Paar weken geleden heeft de overheid (provincie) groenlicht gegeven. Geloof dat er nog de gemeente alkmaar en bergen nog een poging doen om het tegen te houden, maar uit eindelijk zal het gewoon doorgaan.

Oh, maar de Bergermeer ligt toch:

250px-Map_-_NL_-_Alkmaar_-_Wijk_04_West_-_Buurt_04_Bergermeer.svg.png

daar?

Mooi zeg dat ons bestuurbare autootjes initiatief steeds meer over bestemmingsplannen en politiek gaat. Inderdaad morgen gewoon lekker verzamelen en dan komt alles goed.

Vergeet niet al het tuingereedschap dat je hebt, wat eten en drinken en natuurlijk al je RC spul.

@ sicco, foto`s gezien van vandaag? (mail)
zolang je `t positief zie, je hebt nu teminste weer zicht op waar je auto geparkeerd staat..

Is er morgen toevallig iemand die een Delta peak lader voor NiMh's bij zich heeft ?
Mijn lader heeft namelijk net de geest gegeven

EDIT: Hij doet het weer (althans op dit moment)

Laatst bewerkt:
Back