Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
In navolging van Franz had ik afgelopen zondag een (keychain) cameraatje gemonteerd op de slash. Ik heb met een beetje knip- en plakwerk de "beste beelden" uitgezocht. Geluid mag nu wel aan, graag zelfs, maar de beelden blijven bibberig, ben benieuwd of je het volhoud het hele filmpje te kijken.......

iAug0-A40UQ[/media] - ‪Onboard Boekelermeer 12-06-2011‬‏

Heb ook nog een foto toegevoegd van de "paringsdans" van Richard, Rob en Sicco.....

12062011606.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi filmpje,
gelukkig beter beeld dan wat ik had

zal binnenkort nog wat proberen met instellingen v/d cam,
en er zit nu ook wat dikkere olie in de schokbrekers, zal ff kijken hoe dit nu rijdt.

was zeker een geslaagde middag, veel lol gehad met de jato tussen al het sc geweld. Hopen dat het de volgende keer allemaal net zo soepeltjes gaat. ga de savage weer voorzien van goed werkende motor, gezien de bergen achter het baantje ook best leuk voor een beetje bashen ;-)

hm, ben net weer terug,..
half uurtje naar alkmaar toe rijden. spullen uitpaken, 3 minuten met de slash spelen , spullen inpakken, en weer half uurtje naar huis ;-(

grrr pinion zat los,
een tas vol met onderdelen en gereedschap, maar geen 1.5mm inbus mee,
(goede les voor de volgende keer)

jammer, maar 'bijna weekend' .probeer het zaterdag nog maar eens dan.

Ik heb het hele filmpje bekeken nu eerst een borrel om alle emoties weg te spoelen.
Het is maar goed dat ik de camera weer gevonden had anders had de wereld al dit moois moeten missen, wel mooi bochtenwerk en de rest van de tijd ook geweldig gereden.

Sorry Richard ik ben soms niet zo snel. Ga er aan werken.

Nog een vraagje aan je , jij hebt de Rustler omgebouwd tot slash, had je hier een bestaande kit voor gebruikt of zelf iets in elkaar geknutseld? Heb hier ook nog een rustler liggen als project daarom.

Over knutselen gesproken heb ik net mijn voordiff in de e-maxx gebouwd zit hij verkeerdom nu draaien de voorwielen vooruit en de achterwielen achteruit of andersom , lekker handig. Nog best ingewikkeld zo'n 4x4.

Nog een vraagje aan je , jij hebt de Rustler omgebouwd tot slash, had je hier een bestaande kit voor gebruikt of zelf iets in elkaar geknutseld? Heb hier ook nog een rustler liggen als project daarom.

Ik heb de STRC Low CG Conversion Kit gekocht: TOADZ RC items - Get great deals on Aluminum Threaded 1.02 Big Bore Shock TD102SC01, SC10 items on eBay Stores!

Let wel op dat de verlengde Rustler nog steeds iets korter blijft dan de echte Slash, bodies zijn dus niet uitwisselbaar. En de achterste a-arms zijn ook breder bij de Rustler waardoor de wielen niet onder een slash body passen.

Laatst bewerkt:
Nou het Shortcourse Virus is hier goed toegeslagen, ik ben voor tussendoor maar aan mijn eigen circuit begonnen. Ga zondag mijn benzinemaaier ophalen !
Geen stress, ik blijf zeker naar Alkmaar komen.

Het plan was een uitnodiging voor morgenavond (vrijdag) te versturen, maar na het lezen van de weersvoorspellingen denk ik niet dat dit weekend zich gaan lenen voor een goede pot knallen.
Jammer, want ik kan juist eens een keer.
Als iemand anders meer optimistisch is, hoor of lees ik het wel.

ach het is gelukkig niet meer zo stoffig ;-)

ik ga zaterdag eerst nog wat onderdeeltjes scoren, volgende week vakantie, kan dus met droog weer wat vaker ff naar alkmaar ( hoop ik )

Zoals beloofd maar met een kleine vertraging nog wat foto's van afgelopen zondag, let vooral op de het (toen nog) mooie paintjob van de rolling slash van de paintmaster.

_MG_2145.jpg

_MG_2149.jpg

_MG_2147.jpg

_MG_2150_2.jpg

_MG_2154.jpg

_MG_2158.jpg

_MG_2165.jpg

_MG_2159_2.jpg

Laatst bewerkt:
@ El duderino, het plaatje/foto die je toegevoegd hebt is niet zichtbaar.

Btw, ik heb (gedeeltelijk) afscheid genomen van mijn pas 27 jaar oude robbe zender. Er is een diepte investering gedaan van maar liefst 24 euro in een nieuwe hobbyking 2,4 gHz zender. Jullie hebben geen last meer van een swaffelende mega zenderantenne.....;-) Het wordt dus weer een stuk veiliger op de Boekelermeerbaan.

Rustig Bas rustig, was nog even aan het experimenteren ik nog maar eens.

Fijn om te horen kan ik de volgende keer mijn veiligheidsbril thuis laten:)

Welke zender had je trouwens gekocht, de saaie zwarte of de coole oranje?

Back