Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Gisteren m'n proline ford raptor body uit HK ontvangen. De doos had zware transportschade maar tot m'n verbazing was de body onbeschadigd. Heb ook geen extra douanekosten hoeven te betalen dus ik heb weer een mazzel..... ;-)

Het volgende probleem wordt het verzinnen van een kleurenschema. Als iemand nog ideen/voorbeelden heeft dan hoor/zie ik die graag. Alvast bedankt!

PS. gaan we zondag nog rijden??????

Heb een heleboel ideeen qua thema's... en een heleboel foto's. Misschien even aangeven wat je leuk vind? strak en eenvoudig, wild en opzichtig, kleurijk en weelderig, realistiche thema's of fantasie patronen, sponsoring of alleen figuren of striping, oid.... je kan zoveel kanten op...

@ DJLeonardo, ik ben wat thema's wat ouderwets. Ik hou van strak en eenvoudig, geen opzichtige kleuren, wel (wat) sponsering en striping. Om een indruk te geven wat ik mooi vind heb ik een foto van m'n sc10 in betere tijden toegevoegd (het kleurenschema had ik overigens gejat van een rtr sc10).

IMG_5536.jpg

Ik heb nog een nieuwe stickerset van onderstaande faceworx lucas oil sc10 liggen maar ik vind het geel niet om aan te zien. Een optie leek het me om het geel met donkerblauw te wisselen.....

01.jpg

En als laatste vind ik onderstaande schema's ook mooi. Ik hoop dat je een beetje een idee krijgt van wat mijn smaak is. Gr. Bas.

DerekRamirez2.jpg

richard-ebersole1.jpg

[mod]Je weet dat het oftopic is,1.
Dan toch doen met een marktplaats link wat al helemaal tegen de regels is ,2.
En het heeft niks met het modelbouw te maken ,3.
[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga je nou serieus een 2e hands auto aan zitten prijzen in op een modelbouwforum????:confused:

Ik vind kletsen over een nieuwe SC kap in een topic over een offroad baantje eigenlijk al te veel off topic....:rolleyes:

maar ik vind het geel niet om aan te zien.

Ik wil niet op zaken vooruit lopen Bas, maar het is wel duidelijk welke kleur de strepen en deuken op je autootjes zullen hebben na de volgende races...

(Oh nee shit hij is aan de binnenkant gespoten, over shit gesproken)

De gemeente Alkmaar overweegt het antwoord op onze vraag nog.
Vooralsnog ben ik voornemens het toch ook nog eens aan de Vomar te vragen en dan na terugkomst uit Brazil (half augustus) de bodemfrees een slinger te geven.
Eerdere initiatieven zijn ook welkom natuurlijk!
Baanontwerpen ook.
Anders doe ik het:
track_homepage.gif

Je hebt alvast 1 stem voor! Een baan zoals dat kunnen mijn auto's heel goed uit de voeten want hard gaan dat kunnen we wel (ik kan alleen niet sturen dus liever geen bochten)

Erg leuke baan om lekker snel te rijden maar van mij zouden er nog wel een paar heuvels in het nieuwe baanontwerp mogen
Gr Jarno

Ik wil niet op zaken vooruit lopen Bas, maar het is wel duidelijk welke kleur de strepen en deuken op je autootjes zullen hebben na de volgende races...

Eeeehhh.... mooi geel is ook niet lelijk.... ik maak me nou al zorgen voor aankomende zondag.... Was het trouwens nog een beetje gelukt met de remolie?

Vindt je de Vomar wel de beste optie? Vomar en de Amethiststraat hebben beide hetzelfde probleem: zandbodem. We kunnen nog één keer een rondje boekelermeer doen om te kijken of er nog een andere plek is.

er nog wel een paar heuvels in het nieuwe baanontwerp mogen

Ja heuvels idd, geen schansen. Een 1:1 shortcourse baan heeft b.v. ook geen schansen maar glooiende heuvels waar de trucks ahw overheen zweven. Ik begrijp b.v. ook niet zo goed waarom die club baantjes helemaal vol gedouwd zijn met schansen. Vind iedereen dat nou echt zo leuk?

Laatst bewerkt:
echt zo leuk?

Nou ja mannen, dat is voor de 4wd helden he. Zij kunnen hun auto in de lucht zo sturen dat ze de landingen op 4 wielen kunnen pakken en meteen door kunnen rijden.
Dat van die glooiende bulten in 1:1 klopt, staat altijd wel stoer. Echt jumpen kan eigenlijk alleen met lichte voertuigen zoals crossmotoren, soms rally auto's.
Bij ons staan jumps synoniem voor een marathontraining omdat je zo vaak naar je autootje toe moet lopen, maar ook wel humor en spektakel (death from above).
Bij Ikea, dik 2 jaar geleden inmiddels, begon je ook al over je stuurkunsten Lennart, maar volgens mij kan jij best ten prooi vallen aan het groepsgebeuren! Kom op kruip uit je schulp. ;) Spullen doen er bij ons niet toe want alles gaat toch stuk. Gewoon lachen en door rijden, die vingers trainen. De jongens die op 40% rijden 'winnen' altijd door gewoon kalm te blijven.

OK OK moet er eerst weer een baantje komen.
Oval is trouwens helemaal top maar wel pas bij meer dan 5 coureurs.

Die Ikeabaan in Haarlem ligt er overigens nog steeds. Was er laatst nog. Met een paar scheppen zou dat een hele mooie baan kunnen worden. Is dat niks om eens onder handen te nemen?

Ikea baantje Haarlem, daar had ik nog nooit van gehoord,
ziet er leuk uit ( bedankt voor de link )
als ik binnendoor ga, met `t pontje dan is het zelfs dichterbij dan de boekelermeer ;-)

die trap van de nooduitgang aan de Ikea... lijkt me wel een mooie "rijdersstelling"
moeten we daar ook maar eens heen gaan,
de ondergrond van de baan? ook zand ? of ff harder

en ook genoeg plek voor `n stukje on-road

Back