Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Misschien even schoonmaken met remmenreiniger of een andere goeie ontvetter. Isopropanol b.v.
Ik zou uitkijken met te strak aandraaien iig want dan ga je dingen breken in de aandrijflijn. E.v. nadenken over een grotere slipkoppeling.

Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens ergens gezien dat er slipkoppelingen van andere merken werden gebruikt Van de SC10 oid. Ik heb er zelf niet verder naar gekeken sinds ik de Robinson Racing had geinstalleerd. Dat is een 32p en van zwaar staal, misschien niet direct wat jij zoekt.

Goedver de goedver. Net de ezrun open gemaakt. Liggen de lagers uitelkaar :hammer: En ik kan natuurlijk niet voor morgen nog even een setje halen ergens :(

voor morgen nog even een setje halen

RCbearing.co.uk verkoopt deze setjes. Ik kan het weten, want ik heb er ooit twee setjes gekocht. Als je wilt, neem ik twee van die lagertjes voor je mee morgen, laat even weten, dan ga ik ze zoeken.

De lagers zijn van een maat die mensen doorgaans niet zomaar hebben liggen thuis... maar misschien heeft Kobus ze wel ondertussen gevonden?

Naast de harde kern niet zo veel aanmeldingen voor morgen, maar volgens mij wordt het toch gezellig.

Slash: neem ze mee morgen dan ben ik je dankbaar. Ik neem geld mee ;)

Hoelaat denk je er te zijn? En tot hoelaat?

De afspraak staat om 13:00. Ik ben er om 13:00. Vanwege werk zal ik tussen 15:00 en 15:30 moeten vertrekken.

Ik ga ze nu even pakken meteen.

Laatst bewerkt:
Heb iemand van de mensen die morgen komen mischien nog een mooie kap voor op mijn opgerekte Rustler? Mijn wielbasis is nu 36cm.

En iemand mischien een linkje naar waar het is?

Amethiststraat in alkmaar, kan niet missen.

Doodlopende straat in de boekelermeer, vlak bij het az stadion.

Ben er ook rond 1300, lipo's zijn vol en heb er zin an. :)

Amethiststraat in alkmaar, kan niet missen.

Doodlopende straat in de boekelermeer, vlak bij het az stadion.

Ben er ook rond 1300, lipo's zijn vol en heb er zin an. :)

Hmm gaat dat niet druk worden dan? Was morgen toch iets met AZ? (ben geen voetbalgek, maar hoorde zoiets).

Ik kom ook overigens, alleen heb ik geen rijdend spul, maar vliegend spul mee :)

Back