C
cleon
Guest
Ik denk het ook wel dat ik vaker langs kom,die heuvels heb ik effe vlak gemaakt met de achter bumper maar die heb ik er weer vanaf gehaald was helemaal nix alleen maar weerstand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was zeker een geslaagde middag in alkmaar De cleon deed het inderdaad best aardig in het zand ,en mooi dat alles heel is gebleven op wat losgelopen boutjes en aan vellen gereden bandjes na dan maar thats the game
Die omvormer zit over twee weken in. ( 220V/3800 Ah )
Koffie ontbrak deze keer...maar dat komt volgende keer wel weer goed. :morning:
Zou het nut hebben als je gaat kijken/misschien heb je ze al voor andere banden,dat je iets meer grip hebt als met die nopjes die je nu hadIk denk het ook wel dat ik vaker langs kom,die heuvels heb ik effe vlak gemaakt met de achter bumper maar die heb ik er weer vanaf gehaald was helemaal nix alleen maar weerstand
hallo allemaal
Ik ben nieuw en vraag me af of ik ook wel eens kan komen rijden
met mijn Team Associated B44? of is het alleen voor Short Course trucks?
Gr Mazeratie
Ik kan altyd effe kijken maar zullen die paddel bandjes er ook niet oppassen omdat elcon ook weer die baja velgen verkoopt ik dacht te zien dat het voor de rest het zelfde is op de aansluiting na dan
Dan zou je andere meenemers moeten hebben.Voor die velg heb je 24mm meenemers nodig.Weet niet wat je nu hebt,anders die jongen van Elcon een mailtje sturen.Ik kan altyd effe kijken maar zullen die paddel bandjes er ook niet oppassen omdat elcon ook weer die baja velgen verkoopt ik dacht te zien dat het voor de rest het zelfde is op de aansluiting na dan
hallo allemaal
Ik ben nieuw en vraag me af of ik ook wel eens kan komen rijden
met mijn Team Associated B44? of is het alleen voor Short Course trucks?
Gr Mazeratie
@ Slashmaster , mooi dat jullie geen last van de herrie hebben gehad
En rijvaardigheid testen ??
Met die ongeleide projectielen valt dat niet mee hoor :rolling:
We hebben vanmiddag nog wel even in twijfel gestaan om met jullie mee te rijden
Maaruh , waar zijn de foto's nou ?![]()
Ach en de spullen,de gemiddelde 26cc rijdt net zo hard als de 30cc.
Gewoon fun,lekker ouwehoeren,bakkie erbij en andere lekkere dingen.
Cleon had jij toevallig nog een linkje van die baan in Den Helder![]()
Ja net als bij jou de straat uit,dijkje over en je ligt in het water.Precies
Dat trekt toch he bij jou ? Dat is ook al aan het eind van de wereld , als je daar een stap te ver zet flikker je ook te water![]()