Gorbatjov
Forum veteraan
Of je neemt een afterburnerSoms wil je eens wat anders,de Dominator geeft lekker veel power maar ook weer veel herrie.
De RDlogics geeft ook lekker power,maar ook een beschaafd geluid![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of je neemt een afterburnerSoms wil je eens wat anders,de Dominator geeft lekker veel power maar ook weer veel herrie.
Of je neemt een afterburner![]()
Ik rij gewoon nog met de "stock"uitlaat. Rijdt perfect. Moet er toch maar wel eens een teflon koppeling monteren van TPS. Heb nog 1 setje schoentjes te verslijten voor die tijd![]()
Nee nee nee jongens niet zo he. Iedereen is welkom, ons ICT team is er mee bezig.
Zo bedoelen we het ook niet hoor,maar dat weet Kobus wel![]()
Ook maar even geregistreerd op rcm![]()
Soms wil je eens wat anders,de Dominator geeft lekker veel power maar ook weer veel herrie.
Of je neemt een afterburner![]()
Slashmaster moet nog even wennen aan onze humor denk ik![]()
Zo ook nog maar een poging wagen dan
Gaan jullie dan maar lekker met beschaafde uitlaatjes rond rijden , dan hoor ik tenminste waar mijn baja is![]()
Ik denk het wel ,maar zeker weten doe ik het niet,maarja eigenlijk weet ik niets zeker.Zou daar nog verschil tussen zitten qua power met een echte en een copy
maarja eigenlijk weet ik niets zeker.
Nah , één ding wel hoor :-?![]()
Wat dan wel niet?Nah , één ding wel hoor :-?![]()
Dat je zondag weer een dagje ouder wordt![]()
Wat dan wel niet?
Mah, de mooiste met de knapste kerel staat er nog niet op.Staan er mooi op he de Baja's op de RCM site![]()
Ik weet wel waar het blijft als je het uitdoet!
Dat het licht ooit uitgaat :nosmile:
Staan er mooi op he de Baja's op de RCM site![]()
Mah, de mooiste met de knapste kerel staat er nog niet op.
Ik weet wel waar het blijft als je het uitdoet!
Mah, de mooiste met de knapste kerel staat er nog niet op.
Mijn verjaardags kadootje van elles vanmiddag besteld , komt als het goed is morgen binnen![]()
![]()
Nieuwe kap
Of het Uber rc aandrijf systeem
Nieuwe onder en bovenkap van proline en een nieuw setje paddles
Aandrijf assen heb ik nog steeds standaard en buiten wat wokkelen om werkt dat prima![]()
Wou dat ik zo een vrouw had
Bij Harry besteld,voor tweeen besteld volgende dag in huis,anders zaterdag morgen/middag![]()
Jij hebt niks te klagen met eef
Lekker knippen als ik morgen uit mijn bed kom , en verse paddles monteren![]()