alle trucks in een hal!

hallo mede truckers

Ik loop al en tijd met het idee om alle trucks in een hal te krijgen.
mijn idee is ontstaan omdat we allemaal met dezelfde hobby bezig zijn.
de bedoeling is om 2 banen neer te leggen(1:14/1:16).
ik weet niet hoe jullie over z'n idee denken, maar ik denk dat het rete gaaf kan worden.
zowel voor de clubs als voor de thuis bouwers!!!!!!
ik zie dat er een heleboel mensen thuis doen bouwen en die wil ik ook de mogelijkheid geven om met andere hun kennis te delen.
Vaak zie ik op het net prachtige trucks, maar ik kom ze nooit tegen op een evenement/demo.
laat even jullie mening horen zodat ik weet of ik er mee door moet gaan of dat ik mijn idee van de baan kan schuiven.
Als jullie zelf nog ideeen hebben dan zijn ze altijd welkom. :thumbsup:

Gr Pieter van seters

hallo mede truckers

Ik loop al en tijd met het idee om alle trucks in een hal te krijgen.
mijn idee is ontstaan omdat we allemaal met dezelfde hobby bezig zijn.
de bedoeling is om 2 banen neer te leggen(1:14/1:16).
ik weet niet hoe jullie over z'n idee denken, maar ik denk dat het rete gaaf kan worden.
zowel voor de clubs als voor de thuis bouwers!!!!!!
ik zie dat er een heleboel mensen thuis doen bouwen en die wil ik ook de mogelijkheid geven om met andere hun kennis te delen.
Vaak zie ik op het net prachtige trucks, maar ik kom ze nooit tegen op een evenement/demo.
laat even jullie mening horen zodat ik weet of ik er mee door moet gaan of dat ik mijn idee van de baan kan schuiven.
Als jullie zelf nog ideeen hebben dan zijn ze altijd welkom. :thumbsup:

Gr Pieter van seters

Hoi Pieter,

ben wel net begonnen met de truckbouw, dus beginnend trucker, maar lijkt me een gaaf idee.

Zou alleen geen verschil maken tussen schaal 1/16 en 1/14.
Allemaal gezellig op één grote baan, zijn toch allemaal truckers en schaal grote maakt niet uit, toch.;)

Waar ik dat wil gaan houden dat is nog onbekend. moet wel een beetje centraal zijn denk ik. voor de verschillende schalen, ik heb daar persoonlijk geen bezwaar tegen om dat op een baan te zetten. ik dacht dat het wel leuk was om iedereen op zijn eigen schaal te laten rijden. ik hoop dat het ook zo druk wordt dat het allemaal niet op een baan past. sommige banen zijn ook op schaal gebouwd dus als je dat doet mengen dan ga je verschillen krijgen.

gr pieter

het maakt niet uit of je beginnend bouwer bent of een ervaren bouwer bent!!!!! we doen tenslot van rekening allemaal hetzelfde. leuk aan z'n dag is dat je als net begint heel veel van de ervaren bouwers kan leren.

Waar ik dat wil gaan houden dat is nog onbekend. moet wel een beetje centraal zijn denk ik. voor de verschillende schalen, ik heb daar persoonlijk geen bezwaar tegen om dat op een baan te zetten. ik dacht dat het wel leuk was om iedereen op zijn eigen schaal te laten rijden. ik hoop dat het ook zo druk wordt dat het allemaal niet op een baan past. sommige banen zijn ook op schaal gebouwd dus als je dat doet mengen dan ga je verschillen krijgen.

gr pieter

ik denk dat je met een goed idee zit
maar zoek een centrale plaats
zodat het voor ons belgen ook interessant word om er aan mee te werken

mvg

hmmm voor zoiets groots ga je wel een aantal problemen tegen komen ben ik bang voor.
-Ruimte
-Parkeerplaatsen
-Frequenties? (iedereen over op 2,4:P).
-accomodaties.

maar het is al is eerder geopperd hier, als er een geschikte locatie is en deze is goed te betalen (dus niet de rai en dergelijke). dan denk ik dat er een grote kans voor is om het te organiseren.

hallo
dit idee heb ik hier op t forum eerder gelezen en er was iemand die er meldde dat een ruimte geen probleem was,
en dat was ook tussen nederland en belgie,
moeten jullie die topic maar eens opzoeken/bekijken,
mvg markioo

Ik ben dan ook zeker van de partij...
En zal mijn camera_truckwagen meebrengen ;-)

Hier een voorbeeld opname:
[URL="
- MBVP 29 september 2007[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
het maakt niet uit of je beginnend bouwer bent of een ervaren bouwer bent!!!!! we doen tenslot van rekening allemaal hetzelfde. leuk aan z'n dag is dat je als net begint heel veel van de ervaren bouwers kan leren.

Hallo misschien kan je iets organiseren bij een grote vrachtwagen dealer, die gratis zijn garage beschikbaar stelt voor dit evenement.

Wij hebben dit met de MBVP club een keertje gedaan bij een Volvo dealer !
Dit was een groot succes, heel veel publiek geweest, heel veel vrachtwagenchauffeurs.
Dit was een zeer geslaagde dag !!

Ik als beginnende modelbouwer lijkt het me ook een leuk idee om zo bij elkaar te komen. En dan niet verschillende banen maken maar één hele grote die aan elkaar zit!

Hallo allemaal

Het lijkt mij super
Ik zal dan ook van de partij zijn.
Bij ons op de vereniging hebben we nog geen baan.

groeten erik

Hallo Pieter,

Dat wat jij voorstel is een geweldig idee. Heb van de week toevallig Bram aan de telefoon gehad en daar had hij het ook over. Gezien het spektakel dat in Zwolle gehouden is voor het Worldboek of Records. Daar waren ook twee clubs met hun baan. Mij lijkt het ook wel gaaf dus dit moet te doen zijn. Waspik was ook erg leuk en gezellig maar ook klein. Ik blijf dit volgen.

Groetjes,
Ton...

Back