Alles over de Stroep en aanverwanten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren duiken geweest in de duikgroeve van Zutendaal.
Vriendelijke duiker heeft foto's gemaakt.
4 uurtjes gedoken en perfekte ontvangst daar beneden.
Grtjs,Marc3.

25tj6ko.jpg
 
Hallo
Nog een paar foto's van de de gepimpte stroop zoals Raf zegt in volledige duisternis
Ben nu nog aan de grond en navigatie verlichting bezig
Groetjes Sven

image.jpeg
image.jpeg
 
Hallo Hein
Ik ben de laatste keer ongeveer 6 meter diep geweest en hoop nog dieper te gaan
Marc is al dieper geweest
Ik gebruik nu 35mhz deze kan iets dieper dan de 40mhz
2,4gh gaat niet onder water

Gr sven
 
Sven,
bij een 6 tot 7,5 meter raak je het signaal toch kwijt met de boot?
Voor grotere dieptes gebruik je toch een kabel.
De 2,4 gHzkun je niks mee.
Maar de 30 of 27 mHz die is beter.

En Raf, waarom reageer jij zo?
Jij zou toch niet meer reageren naar die oude man?

Hein
 
kem gezegd da ge een boot moest pakken en gaan varen das iets anders

hier is over de stroep een heel artikel in de krant verschenen en ik wilde dat delen met jullie zodat je nu ook meteen weet waar en voor wat we allemaal zo deden
mooi werk van marc en Amedeo dat ze dit klaar gekregen hebben desondanks de vele problemen die ze hebben tegen gekomen
maar hij werkt nu en is opgeleverd dus is er tijd voor iets anders

gr raf
 
Hier staat een heel artikel over de BIPT.
De 35 mHz is in België ook verboden voor boten.

http://www.modelbouwforum.nl/thread...voor-postdiensten-en-telecommunicatie.243826/


Citaat van Raf van 7 augustus 2016

Hein pak een boot en ga varen of ga iets anders doen
want zo begint ge op een oude vent te gelijken die zijn gelijk wil krijgen terwijl hij er geen heeft
ga varen jongen
ik ga een filmpke bekijken (time lapse)want alles moet nu drogen dus kan ik niet verder

gr raf


you should never want to drive faster than your guardian angel can fly

7 aug 2016

Raf je moet een eerlijk blijven en opletten wat je schrijft!
En zo gooi je vaker dingen door elkaar
Hein
 
Hallo

Waarom 35 MHz
In heb al 25 jaar 35 MHz
En ik ga dit niet veranderen
Ik kom veel op beursen in Nederland België en Duitsland heb nog nooit prolemen gehad
Binnenkort nog in Ahoy rottererdam 2 dagen
En op een buers ben je zeker niet alleen
Maar wat is het probleem wie vliegt en nog op 35 MHz het is allemaal 2,4 in de lucht nu
En 2,4 gaat niet voor duikboten

Gr Sven
 
Hallo Sven, hier is Nederland is de 35 mHz voor andere dingen dan vliegtuigen verboden.
De boetes liggen rond de 200,-- en de kans bestaat dat ze ook nog alles in beslag nemen.
Ik ben een keer gecontroleerd door zo een pief.
In mijn zender de FX18 had een 40 mHz modul en een quartz van de 41 mHz met kanaal 406.
Dit kan maar mag niet.
De processtukken hebben hier op het forum gestaan.
En de beurzen zijn net de broeinesten voor controles.
Kijk uit.
Hein
 
En Raf, waarom reageer jij zo?
Jij zou toch niet meer reageren naar die oude man?

Hein
ik heb nergens geschreven dat ik niet meer zou reageren zie de quote die je zelf hebt gedaan

en je bent weer goed bezig om een draadje naar de kloten te helpen

als club weten we wie op wat frequentie vaart
het enige dat we wettelijk kunnen /mogen doen is de mensen er op wijzen dat ze op een verkeerde frequentie zitten
we gaan niemand ontzeggen van te varen en dat mogen we zelfs niet

en kan het hier nu terug over de stroepen gaan
als je ruzie wil maken doe dat in het cafee

gr raf
 
Bedankt Raf,voor het artikel hier te posten.
Sven,

Je Stroep ziet er mooi uit.
Ben benieuwd om hem op de Poolrun te zien duiken.
Grtjs,Marc3.
 
Sven,
ik heb ook verlichting op mijn 206 zitten
Bij 1 meter diepte zie je s´avonds nog een vlek in het water. Maar als je dieper zit zie je van de navigatie verlichting niets meer of hij zou recht naar je toe moeten varen.
In de top heb ik een fel knipperende rode lamp, led, die zie je nog op 1,5 meter.
Het hele verlichtingsgebeuren viel me erg tegen op de boten.
Ook op de Delta en die had veel licht.
En of het zichtbaar is licht helemaal aan de waterkwaliteit.

Hein
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top