Alluminium Fokker G1 neus

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Kleine vorderingen rookafvoergat links

Hallo even stil gestaan maar nu weer wat vooruitgang !.
De laatste drie gaten van de bewapening aangebracht,wat een geduldig klusje was om die schuine gaten er mooi pas in te maken.
Ook de gaten die voor de afvoer van het rook zorgden die de wapens tijdens het afvuren produceerde zitten er in.
Met aan de voorste rand een iets oplopende verhoging erin.Zo goed mogelijk geprobeert het van een foto over te nemen .
Met dank aan Pim Pouw die me van wat info voorzien heeft!.
Wat er nu nog gebeuren moet zijn de twee uitstekende lopen aan weerzijde van de neus met de gaten/sleuven van de luchtcirculatie om de lopen heen zodat de koeling alle kanten bereikte en de lopen recht bleven.
full

De Neusje van de G1 is eindelijk klaar

full
De neus is klaar en al het wapentuig is aangebracht en ook klinknageltjes op de kop weten te tikken !.
Ik ben tevreden met het resultaat en ga nu met de moterkappen/beplaating aan de gang.
full

Hallo Nico
Ik ben blij dat je het mooi vind ! ik ben er zelf ook wel gelukkig mee met het behaalde resultaat.
Ik had zelf nog niet de overtuiging gehad of mijn werk een beetje kan tippen aan de knappe bouwers uit het schaalforum.
Ik zal eens kijken of ik het vervolg van het project wel daaronder zal plaatsen.
De moterkappen wordt ook een leuke uitdaging die wil ik ook deelbaar maken met een soort snelspansysteem zodat de moterruimte eenvoudig bereikbaar is.Ook zit daar nog een interesant soort keelvorm aan wat weer een mooie vorm wordt om te gaan maken.

Mvg Paul

Hallo Teus bedankt voor je compliment!
Ik zal een mailtje sturen of dat nog mogelijik is.
Het vervolg zal in ieder geval op het schaalforum komen.
Tot dan Groeten Paul

Ik zal een mailtje sturen of dat nog mogelijik is.

Dat is zeker mogelijk!, ff een berichtje naar een Moderator, heb zelf ook al eens iemand hier vandaan 'gehaald' en naar het schaalforum geloodst,

maarre Paul leuk je vandaag ontmoet te hebben op Deelen en je werk uit eerste hand te mogen zien, alle respect!

gr.

Frank

maarre Paul leuk je vandaag ontmoet te hebben op Deelen en je werk uit eerste hand te mogen zien, alle respect!

Geldt ook voor mij, leuk je vandaag ontmoet te hebben :D
Het vakmanschap wat jij tentoongesteld hebt is fantastisch!

En nu op naar de rest van de kist :p ;)

Groeten, Ralf

Hoi Frank

Ik heb ervan genoten vandaag op Deelen en ik was onder de indruk van de kwaliteiten van de mensen van Phantasy in blue.Zeker motiverend
Mijn wens is om daar met een jaar of twee ook iets aan bij te kunnen dragen.
In ieder geval goed geweest om even wat mensen ontmoet te hebben !.
Dat praat gelijk wat makkelijker.

Groeten Paul

Hoi Ralf
Bedank dat je dat voor me opgezocht hebt!
Ik ga er mee aan de gang.'
Ik ben al aardig in de docu aan het graven wat de cowlings betreft!

Groeten Paul

Back