alpha plus wil niet goed lopen

Hahahaha.... Hij heeft wel gelijk..

Als je al een tijdje aan de hobby ben mag een beetje afstellen geen probleem zijn ;-)

Verzonden vanaf Tam-Tam V1.2.5

jaja ,Jimmieboy ,koop een bigscale ben je van nitro gezeik af ,veel makkelijker ,en ruimte zat in dat gat waar je woont
mzzl danny( een echte hagenees)

jaja ,Jimmieboy ,koop een bigscale ben je van nitro gezeik af ,veel makkelijker ,en ruimte zat in dat gat waar je woont
mzzl danny( een echte hagenees)

[mod]Graag heb ik dat je dit soort opmerkingen niet maakt. Ook een bigscale kent zijn start- en afstelproblemen dus heeft je opmerking totaal geen bestaansrecht[/mod]

Ik zie idd genoeg Big Scale's met afstel problemen voorbijkomen..

Jammer dat het altijd alleen over Nitro gezegt wordt..

Je kunt al jaren nitro rijden en toch moeite hebben met het afstellen zo nu en dan. Misschien moet je wel roelof heten inderdaad om alles perfect te doen.
Verder ben ik ook niet begonnen met dit topic, maar toen ik het las ben ik informatie gaan geven. Als er veel dingen tegen zitten kan het wel eens wat langer duren allemaal.

Maar goed, hij rijdt weer en voor de tips allen bedankt.

ach Roelof ,nitro is gewoon wat lastiger ,ook ik heb vaak tegen dit probleem opgelopen ,en dan zou je welk eens het plezier van rc kunnen verliezen ,wat ik dus veel meemaak met mijn zoon en zijn maten ,en dat zijn geen kleine kinderen meer ?
mijn punt dat ik overstapte naar benzine was trouwens nadat jij mijn sirio had getund,en nooit meer heeft goed gelopen ?vandaar mijn mijn opmerking ala geintje wat hier niet meer mag ,begint hier echt bijna een zielig iets te worden ,prettig weekend

Je mag hier best een opmerking of een geintje maken, maar gebruik dan smilies of iets dergelijks. Dan weten we allemaal dat het als geintje bedoelt is ;)

M.v.g. Mark

Steeds meer mensen praten zo negatief over nitro, zelfs ook mensen die niet eens de ervaring hebben. Het is ook de reden dat electro en bigscale zo populair is maar ook niet zonder problemen zoals je in die forum-delen kunt lezen. Er is denk ik niemand die in het bigscale in een willekeurig topic gaat lopen verkondigen dat het zware, onhandige, logge en stinkende bakken zijn met een grasmaaierklank.

Nitro is net zo makkelijk (of moeilijk) als andere klasses, men moet alleen de materie eigen maken maar vandaag de dag is het hanteren van een schroevendraaier al een probleem.......

Uiteraard moet een geintje kunnen ;)

Back