als je nitro auto over de kop vliegt, wat gebeurd er dan?

• Topicstarter Topicstarter NeOpHyTe14
  • Startdatum Startdatum
Haha doe ik ook... maak je maar niet druk :D ik krijg hopelijk 125€ van mijn auto, plus nog eens 50€ van mijn TV die ik ook verkoop... dus dat is al weer 175€ voor hop-ups... dan heb ik nog 30€ over, dus dat maakt dan 200€ aan hop-ups en extra benzine ;)

Maar de DS is wel vet :D

man dat verkopen van jou :P zometeen heb je niks meer op je kamer staan behalve een bed een tafel met daarop je auto.

en hopups kopen ?? waarom zou je dat doen als je de auto eerst nog moet inrijden blabla en hij standaard toch al wel aardig stevig is ??

Inderdaad :P haha... straks verkoop ik zelf het hele huis... moet ik als een zwerfer gaan leven... heey.. ik heb wel een RC auto dan :D

Maare, ik woon vrij ver van goede zaak af, en als ik alles wil verzenden kost dat weer 7€ dus koop ik het al vast, maar zet ik het er niet op.... eerst wil ik allles ff onder de knie krijgen enzow...

net als met kleed geld
gaat dat zo: kijk hem ze afgezaagde kleren
neeee kijk hem ze dikke leopard thuis !
daarom krijgt mijn vriend geen kleedgeld :lol:

Hahaha ik krijg ook kleedgeld :) maar ik koop er wel eerst kleren schoenen enz. van :D ik wil er wel een béétje goed bijlopen :D als ik dan es een maand niks hoef, of als ik niej zo veel heb gekog... heb ik weer wat van dat kleedgeld over :D om bijvoorbeeld hop-ups te kopen :D:D:D:D

Back