Ik hoef helemaal niets, ik ben klaar met het EZOSD en zoek een alternatief.
Je zei net nog iets over forumregels en fatsoen, iemand voor leugenaar uitmaken lijkt mij iets erger dan een mening geven over een stuk techniek wat een duur rookwolkje op je werkbank was.
Jij doet allerlei beweringen, die je echter niet wilt staven met verdere uitleg. Da's stemmingmakerij, en als je nog even zo doorgaat, zwartmakerij.
Ik geef je de mogelijkheid om je nader te verklaren, echter je bent daartoe niet genegen. Dan zet ik dus grote vraagtekens bij je beweegredenen om in je eerste reactie naar de EzOSD te refereren als zijnde 'rommel'. Als het je insteek was om mij uit de tent te lokken dan is dat gelukt. En ik blijf zagen totdat ik een normaal antwoord van je gekregen heb.
Ergens een mening over hebben, hoe ongenuanceerd ook, is prima. Als er echter gevraagd wordt om tekst en uitleg en je weigert die te geven en dikt e.e.a. nog even aan dat een EzOSD bij het aansluiten is overleden dan roept dat vragen op. Zeker als je niet genegen bent om hier verder op in te gaan.
Je weet kennelijk wél het forum te vinden om een sneer te geven richting de EzOSD en te vragen naar alternatieven, echter je vraagt hier niet naar wat er eventueel misgegaan kan zijn met de EzOSD. Ik ben altijd bereid iemand te helpen, dat zullen de andere forumleden beamen.
Kortom, wat is je motivatie om zo uit de hoek te komen?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality