Alternatief voor EZOSD?

• Topicstarter Topicstarter BuurmansGek
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Buurman,

als je ook geen tiny telemetry wil gebruiken, dan blijft er niet veel over helaas voor een antenne tracker!

Overigens doet een dipool op de zender, en een getunede omni op de ontvanger het ook prima tot over de kilometer.
(getunede omni op zender + ontvanger trouwens ook over de km over de grond zelfs ;) )
Maar dit is allemaal afhankelijk van het vermogen van je video zender.

begin eens met een lekker bekend toestel, zet hier eens wat gear op en ga eens proberen!
Een remzibi kost je 80 euro, met gps ontvanger enzo. Dat is nooit weggegooid geld....

begin daar eens mee (heb ik ook gedaan), beetje vermogen op je toestel (video zender) en lekker in de buurt rond gaan crossen met je model.

geloof me, 500 meter ver weg... is al ERG ver weg in het begin. Je osd informatie let je de eerste vluchten echt niet op, daar heb je in je hoofd namelijk helemaal geen tijd voor ;)

maar nogmaals... wil je veilige marge tot 5 of 7 km ver weg, dan moet je een tracker gebruiken, en helaas heb je aangegeven de enige goede opties die er zijn, niet te willen gebruiken.

Er zijn enkele (echt enkele) complete tracking systemen met audio modem te koop in het oosten, maar helaas hebben die neit zo'n goed imago... de meeste voldoen niet om zo ver weg te vliegen omdat ze vaak de fout in schieten, of totaal niet richting het model wijzen.

Volgens mij is buurmansgek dezelfde persoon die vorige keer ook een nieuw profiel had aangemaakt om sander onderuit te halen. De persoon die beweerde gepakt te zijn met de EZUHF. Zou geen aandacht meer aan deze persoon schenken. Beter slotje hierop.

MVG. Robert.

Is het dan niet handig gewon NIET meer tereageren op dit topic..
Stel dat het dezelfde persoon is, dan heeft hij toch zijn zin..
Das kleuterschool werk....

[mod]
Nog even en ik moet me naam van psygho (Emil) naar Kleuterleider aan gaan passen!
[/mod]

Wij modelbouwers blijven altijd kleine kinderen. Spelen met bootjes, autootjes, helikoptertjes en vliegtuigjes :mrgreen: .

true, maar op vlak van communicatie naar andere individuen moet iedereen zich maar kunnen gedragen op dit forum, en die regel vergeten sommigen vaak...

+1
Ach ja hetzelfde zie je wel eens terug als je iets onder een mod tag plaatst, dan bewust toch nog even doorgaan... Ach ja, die lol moet je sommigen gunnen, zal wel iets met hun jeugd te maken hebben gehad denk ik dan maar weer.. Zinlose klusjes doen, of zo, ik heb geen idee....

Ontopic:
Wat ik wel weet is dat dit topic nergens toe lijd....
Ts heeft zijn antwoord neem ik aan, en de rest, ik houd het bij post nummer 25 ...

Emil, mod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back