Altijd die irritante power distributie boards.. (hoe doe jij dat ?)

Gaat iemand nog bij hobbyking wat bestellen binnenkort en mag ik tegen wat meerbetaling bovenstaande laten meesturen? Wel erg veel verzendkosten voor een plaatje van 5 dollar. Zelf zo mooi maken kan bijna niet. Kan voor X8 maar dus ook voor X4 lijkt me.

Veel verzendkosten? Net ff gekeken en als je die als enige laat komen ben je in totaal $7.80 kwijt wat omgerekend € 5,85 is.

Veel verzendkosten? Net ff gekeken en als je die als enige laat komen ben je in totaal $7.80 kwijt wat omgerekend € 5,85 is.

Je hebt gelijk, dit is veranderd vroeger betaalde je een fixed-price. Althans dat dacht ik niks aan de hand dus bestellen maarrr!!

Bij voldoende ruimte vind ik deze HK octo boardjes wel handig, voordeel vind ik als er iets defect raakt ik niet de hele boel weer los hoef te solderen, stekkertje los en het nieuwe onderdeel er weer op (ESC, UBEC etc..)

Hey die power distrubutie van jouw is dat dezelfde die ik hieronder gepost heb? Zou je mij de exacte maten kunnen vertellen van het vierkant? lxb en op hoeveel mm de 4 gaten van de buitenkant af zitten? lijkt me 1mm ongeveer.

50mm x 50mm en de gaten op 2.5mm, het past standaard in de sleuven die in het flip frame zitten zonder dat je wat aan moet passen.

50mm x 50mm en de gaten op 2.5mm, het past standaard in de sleuven die in het flip frame zitten zonder dat je wat aan moet passen.

Thanks super! De schroefgaten zijn dat 2mm of 3mm? Ik ben een custom frame aan het ontwikkelen en de mount holes aan het tekenen in m'n design ( rhino ) post nog een plaatje

Laatst bewerkt:
Wel mooi, maar ook erg prijzig en je moet er de ruimte voor hebben, erg hoog zo, maar op sommige multi's zal het wel passen.....:-)

2200000006844_20.jpg

Bij mn laatste build (qx-9) had ik alle 4 de plus en min draden in 2 8mm bullits gesoldeerd. Werkt perfect en kost nagenoeg geen ruimte.

Hey die power distrubutie van jouw is dat dezelfde die ik hieronder gepost heb? Zou je mij de exacte maten kunnen vertellen van het vierkant? lxb en op hoeveel mm de 4 gaten van de buitenkant af zitten? lijkt me 1mm ongeveer.

Is net zo groot als een kk2 boardje

Back