altijd tof om te zien

Wow zitten wel zieke filmpjes tussen haha, volgens mij als je zo 3d vliegt moet je echt lef hebben :P Als die heli dan crashed dan blijft er denk ik niets van over. Maar dat is een of andere duitser volgens mij?

Wow zitten wel zieke filmpjes tussen haha, volgens mij als je zo 3d vliegt moet je echt lef hebben :P Als die heli dan crashed dan blijft er denk ik niets van over. Maar dat is een of andere duitser volgens mij?

Je moet crashen in stijl ;)

Als je maar optijd de thr hold overhaalt is de schade beperkt ;)

Ik snap eerlijk gezegt het 4x neerzetten van je eigen video niet.. leuk dat je het deelt, maar zorg dan tenminste dat het videootje van een beeeeetje kwaliteit is(lees, ik zie alleen een stip...)

@Jelle, crashen met een 600, thr hold of niet, schade is enorm;)

Nu we trouwens toch zo lekker bezig zijn:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap eerlijk gezegt het 4x neerzetten van je eigen video niet.. leuk dat je het deelt, maar zorg dan tenminste dat het videootje van een beeeeetje kwaliteit is(lees, ik zie alleen een stip...)

@Jelle, crashen met een 600, thr hold of niet, schade is enorm;)

Nu we trouwens toch zo lekker bezig zijn:

Jup, maar ik bedoelde meer dat de schade IETS minder zal zijn dan wanneer je op volle toeren moeder natuur tegemoet gaat ;)

Nu we toch bezig zijn: :mrgreen:

Laten we een videotopic maken ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Jelle, zoals anko al zei, plaats eens een duidelijke video... hier is echt niks op te zien hoor ? wel jammer, want volgens mij is het best wel een leuke vlucht ? :o

Misschien dat die bomen op de achtergrond een wat donker beeld geven maar vanaf 1/3 van de video begint hij toch beter in beeld te komen hoor ;)

Weet je wat, morgen ga ik vliegen in de sporthal en dan vraag ik wel aan iemand om te filmen. Lekker veel licht dan en geen stilstaand beeld ;)

Back