AMCC indoor carpet Open GP II

Tof!!

:banana:Ik heb me weer ingeschreven. Ik heb me vorig jaar prima vermaakt. leuke sfeer (Clubleden) en wedstrijdleiding. Ik denk een van de grootste en leukste indoorbanen van europa alleen weet nog niet iedereen dat. maar dat komt nog wel..:p
En rijden met lipo`s hebben ze ook goed begrepen..:-D:-D en nu weer die set met de EZ run set. goed en goedkoop idee.

maar ik denk wel als je een stock klasse maakt met een 9.5 de snelheid
(Competitie)ook aardig gelijk krijgt dan maakt de regelaar niet meer zo veel uit.
Zie dat er nog gewoon grote wedstrijden worden gewonnen met een niet stock regelaar(kleinebanen)bij voorbeeld een indoorbaan.
Maar oké er valt in iedere klasse wel wat te zeuren.
ik kom in ieder geval weer dit jaar. en ja hoor met dezelfde lipo`s als vorig jaar.
Dus hou ik weer geld over voor een ez run set.:cool:

Laatst bewerkt:
:banana:Ik heb me weer ingeschreven. Ik heb me vorig jaar prima vermaakt. leuke sfeer (Clubleden) en wedstrijdleiding. Ik denk een van de grootste en leukste indoorbanen van europa alleen weet nog niet iedereen dat. maar dat komt nog wel..:p
En rijden met lipo`s hebben ze ook goed begrepen..:-D:-D en nu weer die set met de EZ run set. goed en goedkoop idee.

maar ik denk wel als je een stock klasse maakt met een 9.5 de snelheid
(Competitie)ook aardig gelijk krijgt dan maakt de regelaar niet meer zo veel uit.
Zie dat er nog gewoon grote wedstrijden worden gewonnen met een niet stock regelaar(kleinebanen)bij voorbeeld een indoorbaan.
Maar oké er valt in iedere klasse wel wat te zeuren.
ik kom in ieder geval weer dit jaar. en ja hoor met dezelfde lipo`s als vorig jaar.
Dus hou ik weer geld over voor een ez run set.:cool:

Richard,

Leuk dat je er weer bij bent......maarre...haal je nu niet twee zaken door elkaar?? De EZRun is alleen voor de 23T/Silvecan-klasse...de rest is gewoon vrij!!!

groet,

Eric

Hoi Oscar,

Ik las op jullie forum dat je rondetijden ongeveer 16.1 waren met deze EZrun set?
Nu weet ik dat wij vorig jaar met een 23 Turns dik een seconde sneller reden dan dat!
Is het dan wel een eerlijke strijd om deze 2 tegen elkaar te laten rijden?
Wanneer de 23turns elke ronde 1 seconde kan uitlopen is de EZrun aan het einde meer dan gelapt! Hoe is jullie ervaring heermee? Of zit er nog meer potentie in de EZrun dan wanneer je je post over de rondetijden op julie forum zette.

Hoi Oscar,

Ik las op jullie forum dat je rondetijden ongeveer 16.1 waren met deze EZrun set?
Nu weet ik dat wij vorig jaar met een 23 Turns dik een seconde sneller reden dan dat!
Is het dan wel een eerlijke strijd om deze 2 tegen elkaar te laten rijden?
Wanneer de 23turns elke ronde 1 seconde kan uitlopen is de EZrun aan het einde meer dan gelapt! Hoe is jullie ervaring heermee? Of zit er nog meer potentie in de EZrun dan wanneer je je post over de rondetijden op julie forum zette.

Er zit nog wel iets meer in de Ezrun,
ik heb het getest met een standaard TA05 met een standaard servo er in.
Je bent dan dus te zwaar en het stuurt veel te traag.

Maar bij het AMCC werd er alleen door mij en mijn zoon onder de 16 seconden gereden
( standaard TA05 met 23 turns ).
De andere deelnemers hebben niet zo veel kennis van accus en motoren dat ze sneller konden.
Mijn idee is dat je zelfs in de hoge 14 sec kunt rijden met 23 turns en 5 cellen ( ik ga het zeker proberen 20 september ).
Ezrun heeft dan alleen nog het gewicht voordeel van de lipo.

Ik heb geen brushless stockmotor kunnen vinden die er dichter bij zat.

Resumee: brushed 23T zal iets sneller zijn dan Ezrun 17.t T maar is voor de rijder lastiger te bereiken en vooral veel duurder.

Ok, ik ben erg benieuwd wat er nog meer in zal zitten.
Als ik mijn set binnen heb ga ik er ook eens mee testen, buiten en binnen.

Ook neem ik mijn accus wel mee naar AMCC en geef ik de 23 turns een opfrisbeurt, want zoals het nu nog is zal ik dan meer dan een rondje voor kunnen liggen op de EZrun ;)

Er zijn in de Pro klasse nu al 20 inschrijvingen,
dus hebben we een mogelijkheid gemaakt voor een 3e heat.
Bij de 30 inschrijvingen zitten we wel echt vol!

zondag 6 september van 11.00 tot 16.00 uur

Kan er worden gereden op de AMCC indoor carpet baan in Noord Scharwoude.

Als je met de wedstrijd van 19&20 september mee doet,
kun je rijden door het inschrijfgeld van de wedstrijd te betalen.

Wij hebben nog geen beschikking over sleuteltafels/stoelen,
wij werken daar wel aan,
maar voorlopig moet je zelf even een kampeer setje mee nemen.

Voor mensen die voor het eerst komen:
er zijn rijtijden, kijk even goed in welke 10 minuten je moet rijden.
En natuurlijk de bekende frequentie bord knijpers!

Tot zondag !

Het bestuur AMCC

zondag 6 september van 11.00 tot 16.00 uur

Kan er worden gereden op de AMCC indoor carpet baan in Noord Scharwoude.

Als je met de wedstrijd van 19&20 september mee doet,
kun je rijden door het inschrijfgeld van de wedstrijd te betalen.

Wij hebben nog geen beschikking over sleuteltafels/stoelen,
wij werken daar wel aan,
maar voorlopig moet je zelf even een kampeer setje mee nemen.

Voor mensen die voor het eerst komen:
er zijn rijtijden, kijk even goed in welke 10 minuten je moet rijden.
En natuurlijk de bekende frequentie bord knijpers!

Tot zondag !

Het bestuur AMCC

ooh een dagje trainen?
jammer sta op Rucphen

AMCC

Toch even een opmerking naar de AMCC !!!!

Het was weer een super:) weekend. ik kon er helaas niet het hele weekend
Bij zijn maar het was weer super gezellig op de AMCC.

Heren van de organisatie en de leden Allemaal bedankt. En tot de volgende keer.
Hoop dat Jullie ook een keer bij ons komen kijken in onze nieuwe hal (Real 80).

de zaklantaarn cellen gaan nu echt de vitrine in met de oude laders en ontladers. We hebben en mooie tijd gehad.
dus heren M Cup interesse in een stukje nostalgie??? ;)

Gr Richard van Gelder

Back