Tof!!
Ik heb me weer ingeschreven. Ik heb me vorig jaar prima vermaakt. leuke sfeer (Clubleden) en wedstrijdleiding. Ik denk een van de grootste en leukste indoorbanen van europa alleen weet nog niet iedereen dat. maar dat komt nog wel..
En rijden met lipo`s hebben ze ook goed begrepen..:-D:-D en nu weer die set met de EZ run set. goed en goedkoop idee.
maar ik denk wel als je een stock klasse maakt met een 9.5 de snelheid
(Competitie)ook aardig gelijk krijgt dan maakt de regelaar niet meer zo veel uit.
Zie dat er nog gewoon grote wedstrijden worden gewonnen met een niet stock regelaar(kleinebanen)bij voorbeeld een indoorbaan.
Maar oké er valt in iedere klasse wel wat te zeuren.
ik kom in ieder geval weer dit jaar. en ja hoor met dezelfde lipo`s als vorig jaar.
Dus hou ik weer geld over voor een ez run set.

En rijden met lipo`s hebben ze ook goed begrepen..:-D:-D en nu weer die set met de EZ run set. goed en goedkoop idee.
maar ik denk wel als je een stock klasse maakt met een 9.5 de snelheid
(Competitie)ook aardig gelijk krijgt dan maakt de regelaar niet meer zo veel uit.
Zie dat er nog gewoon grote wedstrijden worden gewonnen met een niet stock regelaar(kleinebanen)bij voorbeeld een indoorbaan.
Maar oké er valt in iedere klasse wel wat te zeuren.
ik kom in ieder geval weer dit jaar. en ja hoor met dezelfde lipo`s als vorig jaar.
Dus hou ik weer geld over voor een ez run set.

Laatst bewerkt: