AMCC Open GP 21 november 2010

Gewoon op de AMCC site toch? ZIjn in de 13.5 klasse al 16 of 17 rijders.... Of mis ik een klasse?

Open GP 19 september 2010

Hierbij een update van de inschrijvingen tot nu toe,

- 27 turns klasse, nog plaats voor 6 rijders.
- M03 & M05 standaard klasse, nog plaats voor 6 rijders
- M03 & M05-plus klasse, nog plaats voor 7 rijders
- 23 turns/17.5 EZ klasse, nog plaats voor 1 rijder
- 13.5 turns klasse, nog plaats voor, nog plaats voor 3 rijders

Als je je wil inschrijven doe het dan snel want de inschrijvingen sluiten op woensdag 15 september om 24.00uur.

Inschrijven via de website AMCC Noord Holland

Laatst bewerkt:
Open GP 2010

@ John,

hierbij een globaal overzicht van de tijden,

- 10.00 - 11.00 baanopbouw
- 11.00 - 12.00 inrijden
- 12.00 - 14.00 kwali's
- 14.00 - 17.00 finale heats

ok heel erg bedankt...mijn andere vraag is nu vanaf hoe laat kunnen we zaterdag trainen zijn dat ongeveer dezelfde tijden of zijn die anders.
Vraag wel veel maar ik wil niet voor een gesloten deur staan ..

Groeten

John

AMCC kennende is er 1 of 2 weken voor de race een trainingsdag. Denk dat je zaterdag niet kan trainen. Dit omdat de baan wordt uitgerold in een sporthal die ook (vooral) voor andere sporten wordt gebruikt....

Klopt, er is zaterdag niet de mogelijkheid om te trainen aangezien de zaal al verhuurd is.
Op zondag is mogelijkheid om te trainen van 1030 tot ca.1200 uur. Dat wil zeggen zodra de baan opbouwd is kan er getraind worden.

Is er nog een uitslag ergens te vinden????????????

Mylaps heb ik de uitslag gisteravond al gezien... Zou jij toch moeten weten Oscar dat je die daar kan vinden. Waarom deed je trouwens niet mee gisteren?

Mylaps heb ik de uitslag gisteravond al gezien... Zou jij toch moeten weten Oscar dat je die daar kan vinden. Waarom deed je trouwens niet mee gisteren?

Mylaps klopt niet helemaal in de totaal uitslagen,
daar is geen puntentelling in verwerkt.

Ik kwam net terug van vakantie gisteren.
Ook is mijn klasse opgeheven, en moet ik nog even zoeken waar ik nu in ga rijden.

Mylaps klopt niet helemaal in de totaal uitslagen,
daar is geen puntentelling in verwerkt.

Ik kwam net terug van vakantie gisteren.
Ook is mijn klasse opgeheven, en moet ik nog even zoeken waar ik nu in ga rijden.

Ok begrijpelijk! Maar je reed toch in de 17.5 klasse? Of tegenwoordig in de modified? 13.5 was mooi om te zien hoor!

yes!! het was weer een top dagie .:p
Heren Amcc bedankt voor een leuke dagje en de gemoedelijke sfeer.

ik kwam door een vreemd gedragende transponder in de B terecht maar maakt niet uit.Het was Leuke batleing met Marcel pinkster.
en ik ben een beetje verknocht geraakt aan de Swift wat een leuk ding zeg.

jammer dat de race in oktober valt tijdens de ETS daar gaan veel rijders heen.
is het niet te verplaatsen ? ik kan mij voorstellen dat het met de agenda van de hal niet makkelijk is.

Gr Richard van Gelder

het was zeker gezelig in de b richard.;)
goede tijden gereden in de finales om leuk in de a te kunnen staan.
zelf helaas ook alle kwalies uitgevallen met gebroken outdrives:)
maar zeker een leuke batle gehad met zn 2en .

Back