En daar gaan we eindelijk nog eens voor een (beperkte) update. Na grondige studie ben ik aan het lopend want van de hoofdmast begonnen. Een geduldig en tijdrovend werkje, waarbij steeds het gevaar om de hoek loert dat je blijft hangen in één van de reeds aangebrachte touwen of blijft haperen aan een al dan niet groot onderdeel van jouw model (zoals daar zijn een ra, een antenne, een buitenboordladder ...). Maar : wij zullen doorgaan, zoals Ramses Shaffy het zo mooi verwoordde !
De beperkte resultaten van mijn ook beperkte werkzaamheden, vinden jullie hieronder :
Ik wil van de gelegenheid ook gebruik maken om een dikke pluim te geven aan de webshop "Sjaak's Hobbyshop". Zij zijn er in geslaagd, waar andere webshops zelfs niet wensten aan te beginnen, om de mij ontbrekende verbindingsstukken van de fokkemast (zie mijn vorige bijdragen) voor mij rechtstreeks besteld te hebben en geleverd te krijgen van Mantua, en dit voor een zeer democratische prijsje ! Met andere woorden : ik ben gered !
Wordt vervolgd.
Mark
De beperkte resultaten van mijn ook beperkte werkzaamheden, vinden jullie hieronder :
Ik wil van de gelegenheid ook gebruik maken om een dikke pluim te geven aan de webshop "Sjaak's Hobbyshop". Zij zijn er in geslaagd, waar andere webshops zelfs niet wensten aan te beginnen, om de mij ontbrekende verbindingsstukken van de fokkemast (zie mijn vorige bijdragen) voor mij rechtstreeks besteld te hebben en geleverd te krijgen van Mantua, en dit voor een zeer democratische prijsje ! Met andere woorden : ik ben gered !
Wordt vervolgd.
Mark