ampere regulator

nou , terug van vacantie :[ , maarr , mn spullen zijn binnen:].
duane heeft ook even de vacantie premie erover gepakt :[
maargoed , de 8a is dus heel groot tov de 5a. hoe monteren jullie hem?
ik moet hem tegen de zijplaten van het frame aan plakken of binden , maar de 8a heeft dus die grote koelribben . hoe doen jullie dat ?
nwolsink; jy vliegt er al mee toch? mss fotootje?
bvd en met vg ferry

JA HOOR!
bij deze wil ik even de stomste actie van het jaar melden , en door het stof gaan .
ik heb dus mn heli vanmiddag afgemaakt , wat ovregens veeel duurder was dan ik dacht , want het lijkt meer op een herbouw zo onderhand.
veel lagers liepen niet meer fijn en heb de hele heli tot op t laatste boutje uitmekaar gehad.
bij het afstellen en controleren net kwam ik erachter dat de tuimel verkeerd om werkte op roll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu begint het me te dagen dat de rotor , op de grond draaiende , naar links trok , en toen ik tegenstuurde , het alleen maar erger werd en de rotor dus de grond inboorde !!!!
als je zoiets overkomt , verdien je gewoon geen heli lijkt me .
de crash was de eerste vlucht met mn nieuwe t12fg . ik moest dus stekkers in de ontvangerkanaal wisselen .

dus , lach er maar om , maar leer ervan zou ik zeggen .
mvg ferry

Stuur je henseleit maar deze kant op Ferry;-) FF serieus, nu weet je iig waar het aan lag, en doe je het geen 2 keer.

haha , laurens , wij kunnen mss wel een checklist maken van wat er allemaal fout is gegaan !
denk dat er een heleboel mensen om lachen , maar stiekem toch veel aan hebben [lange lijst] :]
ik heb trouwens de heli vanavond ingevlogen , met nieuwe setup . ben zwaar onder de indruk :]
heb nu dus een nt , met lipo en 8a reg . 3 maal bls 451 op de tuimel , en een os 91 sz hyper met hatori 970 en nieuwe 3d paddles. de motor loopt echt super smooth , veel beter dan mn andere die op mn mp zit , maar kan natuurlijk exemplarish zijn , en ik moest in mn swash menu de waardes gewoon naar beneden stellen vanwege dat ie wel erg hakte op stickinput . hij kan volgens mij nog makkelijk met de nieuwere heli's mee .
best wel erg dat dit mn favoriet is terwijl ik een nieuwe mpxl heb .
mvg ferry

Hallo,
ik wil even peilen hoe het met de flighttech 8A regulators staat, werken nog steeds naar behoren ?
Ik zoek er ook een voor op een 90'er elektro met 3maal JR8917 (=8717) op de swash.

Had deze gevonden maar is wel erg prijzig, wel een mooie oplossing met 2 verschillende uitgangsspanningen :
Scott Gray - RC Professional

Hallo,
ik wil even peilen hoe het met de flighttech 8A regulators staat, werken nog steeds naar behoren ?
Ik zoek er ook een voor op een 90'er elektro met 3maal JR8917 (=8717) op de swash.

Had deze gevonden maar is wel erg prijzig, wel een mooie oplossing met 2 verschillende uitgangsspanningen :
Scott Gray - RC Professional

Ik was zeer te spreken over de flighttech 8, maar als je de 8717 hebt en je gebruikt spektrum kan je ook af met de AR7100 ontvanger, dan heb je een ingebouwde regelaar voor je Gyro en de 8717 draai je gewoon direct van de LiPo

Ik ga dr 1 op mn Fury zetten ipv de duralite 7.5A regulator. Ik hoop dat deze dikkere draden heeft.

Ik gebruik nog gewoon 35MHz vandaar dat ik liever lineair heb ...

Laurens,
wat betreft de dikkere draden, dan kun je beter meerdere draden parallel eraan solderen en dan een extra connector op je ontvanger plaatsen, dan heb je ook de overgangsweerstand van de connectoren gehalveerd ...

Ik gebruik nog gewoon 35MHz vandaar dat ik liever lineair heb ...

Laurens,
wat betreft de dikkere draden, dan kun je beter meerdere draden parallel eraan solderen en dan een extra connector op je ontvanger plaatsen, dan heb je ook de overgangsweerstand van de connectoren gehalveerd ...

dat is ook het mooie vd flighttech, deze heeft paralle draden > dus 2 naar je ontvanger en 2 naar de accu, die van de accu kan je ook samenvoegen als je geen EVO RX paketten gebruikt

Back