Analoge Marklin modelspoorbaan

Beste modelspoorbouwers,

Bent u wellicht geïnteresseerd in het volgende of weet u iemand die dit materiaal zou kunnen gebruiken?

Gedemonteerde analoge modelspoorbaan, 2 bij 2 m, tafel in 2 helften, met M-rails. In goede/netjes gebruikte staat, inclusief trafo's en inrichting/aankleding met lampjes, huisjes e.d. Inclusief jaren 60/70 documentatie zoals beschrijvingen en voorbeeld plattegronden. Exclusief locomotieven en wagons. Zeer geschikt voor liefhebber om opnieuw op te bouwen c.q. materiaal te gebruiken voor uitbouw van een bestaande modelspoorbaan gebaseerd op dit materiaal. T.e.a.b.
Inventarislijst rails/wissels opvraagbaar.

Voor foto's zie mijn advertentie op Marktplaats. 1 voorbeeld ingesloten. Mvg, Chris

Bijlagen

• IMG_0082.jpeg
    IMG_0082.jpeg
    312,7 KB · Weergaven: 36
Welke advertentie op Marktplaats? Je mag niet verwijzen naar andere verkoopsites, zie de regels: https://www.modelbouwforum.nl/threads/regels-voor-de-te-koop-forums.267528/#post-3980587

Regels voor de Te Koop forums

- U dient een omschrijving te geven in de advertentietitel en de advertentietekst van het product dat u aanbiedt.
- Alle relevante informatie dient vermeld te worden, waaronder een gewenste prijs.
- Plaats uw advertentie s.v.p. in één rubriek.
- Indien het product verkocht is verander het voorvoegsel en of de topic naar "Verkocht"
- Geen links naar andere verkoopsite's, alle relevante info moet hier te lezen zijn.
- Het is niet toegestaan om grote partijen aan te bieden. (zeer grote aantallen van 1 product)
- De te koop forums zijn alleen bedoeld voor Particuliere aanbieders, dus geen modelbouwwinkels of handelaren, deze kunnen in de sponsorcorner terecht. Om in de sponsorcorner te kunnen posten dient u een banner op het modelbouwforum te hebben draaien.
Bij twijfel mag uw advertentie worden verwijderd. Ook particulieren die veelvuldig handelen in 2e hands artikelen zijn handelaren.
- Na maximaal 2 maanden kunnen de advertentie's worden verwijderd door de marktmeesters/beheerders van het forum
- Dubbele topics worden zonder pardon verwijderd.
- Reageren op te koop topic is niet mogelijk.

- Reageren op advertentie's alleen via interne conversatie's, geen mail adressen en telefoonnummers erbij plaatsen ivm privacy (AVG).

De tekst in mijn 1e post is identiek aan hetgeen ik op Marktplaats zette. Er is geen andere relevante informatie behalve een hele reeks foto's en een inventarislijst. Ik probeer om een goede bestemming voor dit materiaal van mijn vader te vinden i.p.v. de gemeentelijke vuilstortplaats. Ik ben een particulier en geen handelaar.

Bijlagen

• Inventarislijst rails Marklin trein Vermaat.pdf
    Inventarislijst rails Marklin trein Vermaat.pdf
    79 KB · Weergaven: 28
  • IMG_0089.jpeg
    IMG_0089.jpeg
    287,9 KB · Weergaven: 48
  • IMG_0090.jpeg
    IMG_0090.jpeg
    331 KB · Weergaven: 50
  • IMG_0091.jpeg
    IMG_0091.jpeg