De eerste 6 bakjes zitten er op
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij moet een losse fail safe dat op kunnen lossen...
Die dingen hangen ze tegenwoordig nogal regelmatig aan nitro auto's
Of je borgt de stroomvoerende kabel in je ontvanger
...Dus nu de vraag : bestaat er iets als de ontvanger geen stroom meer krijgt dat de motor toch nog uit valt ?
GREETZ KEVIN
Voor een deel heb je gelijk Bert maar niet helemaal. De 2,4GHz apparatuur is feitelijk PCM dus je kan het daar heel goed mee vergelijken. Veruit de meeste PCM systemen houden tijdens korte storingen de laatst goed ontvangen pulsen vast. Wanneer na een bepaalde tijd, meestal 1 á 2 seconden, de ontvangst nog niet goed is zal de computer in de ontvanger of allle pulsen uitschakelen of de voorgeprogrammeerde fail-safe instellingen aannemen. In het eerste geval zullen de servo's dus zonder pulsen komen te staan. In het tweede geval kan je de fail-safe zo instellen dat je hoopt op een veilige landing zonder brokken. Wel, ehhh, tja, wat moet ik daar verder over zeggen.De tweede optie lijkt me beter, want zo'n failsafe doet ook niks meer als de voeding wegvalt. Die werken alleen als de puls wegvalt, en dat is bij een 2.4 gieg ontvanger volgens mij nooit het geval zolang er voedingsspanning aanwezig is, net als bij PCM.
Groet, Bert
Voor een deel heb je gelijk Bert maar niet helemaal. De 2,4GHz apparatuur is feitelijk PCM dus je kan het daar heel goed mee vergelijken. Veruit de meeste PCM systemen houden tijdens korte storingen de laatst goed ontvangen pulsen vast. Wanneer na een bepaalde tijd, meestal 1 á 2 seconden, de ontvangst nog niet goed is zal de computer in de ontvanger of allle pulsen uitschakelen of de voorgeprogrammeerde fail-safe instellingen aannemen. In het eerste geval zullen de servo's dus zonder pulsen komen te staan. In het tweede geval kan je de fail-safe zo instellen dat je hoopt op een veilige landing zonder brokken. Wel, ehhh, tja, wat moet ik daar verder over zeggen.![]()
waarom ben je eigenlijk zo bang dat ie zonder stroom valt?