ander motor twijfel

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door MauRies, 30 jan 2019.

Tags:
  1. MauRies

    MauRies

    Lid geworden:
    30 jan 2019
    Berichten:
    18
    Locatie:
    Amsterdam
    hallo

    Ik heb nu een Hong Nor X2 buggy met een HPI K5.9 alleen er is een onderdeel stuk (#15294) en is moeilijk te krijgen, ik zit nu te twijfelen of ik een ander motortje ga kopen alleen weet ik niet welke. Welk motortje kunnen jullie mij aanraden met veel vermogen??

    Mvg Maurice
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2019
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.486
    Locatie:
    Sassenheim
    Het onderdeel is op Aliexpress en Ebay prima te vinden maar een beetje prijzig. Als het om het lager zelf gaat kan je deze voor een euro op Ebay vinden en hoef je allen de oude uit de houder te persen en de nieuwe weer erin persen.

    als je wat anders wilt, zoek je dan iets met een trekstarter? Wat is je budget?
     
  3. MauRies

    MauRies

    Lid geworden:
    30 jan 2019
    Berichten:
    18
    Locatie:
    Amsterdam
    Ja, ik had dat ook al gezien maar vond het ook een beetje te prijzig, ik heb hierbij een foto toegevoegt hoe het onderdeel er uit ziet.

    Mijn budget is onder de €100 met een trekstarter als het mogelijk is.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.486
    Locatie:
    Sassenheim
    Oef, het omhulsel is gescheurd.... Maar dan toch, voor die 40 dollar heb je nog geen nieuwe motor.

    LRP is door de jaren heen een populaire motor, zit nu op een spec-3 of misschien och naar een beter merk kijken? Novarossi heeft de "Live" serie motoren die ook met trekstarters komen.
     
    MauRies vindt dit leuk.
  5. MauRies

    MauRies

    Lid geworden:
    30 jan 2019
    Berichten:
    18
    Locatie:
    Amsterdam
    ik heb er toch voor gekozen om het onderdeel te bestellen op Ebay. dankjewel voor de reacties!
     

Deel Deze Pagina