Ander schepje Liebherr 922

Even een ander projectje tusendoor:

Een maatje van mij heeft een Liebherr 922 rupskraan en wilde daar een ander schep voor hebben.
Nu zijn er een aantal scheppen voor te koop de machine, maar een Puinriek is er niet.

Dus ik ben aan het tekenen gegaan en hier het resultaat.

Eerst het orgineel:
IMG_2566.JPG

De losse onderdelen:
IMG_2661.JPG

IMG_2662.JPG

IMG_2663.JPG

IMG_2664.JPG

Alle losse onderdelen:
IMG_2666.JPG

Zoek de verschillen:
IMG_2971.JPG

IMG_2972.JPG

Schep volledig afgemonteerd en op de rupskraan:
IMG_3041.JPG

Groetjes

Jeroen

hallo
dat ziet er erg mooi uit zo,
nu kun je gaan slopen met deze bak,
en is misschien wel handel,
je schijnt de machines ervoor te hebben,
groeten markioo

Hallo Jeroen,

Nou dat is een mooi stukje vak modelbouwwerk zeg, echt SUPER hoor !!!!

Zijn die CNC machines van jou zelf ??, of zijn ze van jou baas ???

@Piet : De Machines zijn wel van mijn baas maar ik kan ze (mits er geen werk op staat) ieder moment gebruiken. Gelukkig voor mij is dat ik ze allemaal kan bedienen en programeren.

@Markioo: Slopen kan je er zeker mee. De schep is stijver en massiever dan het orgineel.
Wat de handel betreft ...... er zijn maar weinig mensen die zo'n graver hebben en de prijs is niet vergelijkbaar met een schep van Stahl. Oke beter duur als niet te koop maar ja.
En eigenlijk wil ik de schep "uniek" houden. Als iemand de tekeningen wil overnemen om hem zelf te maken of voor iemand anders is daar wel wat mee te doen.

Groetjes

Jeroen

Als trotse eigenaar van deze Liebherr 922 en de puinschep kan ik zeggen dat het echt een vreselijke mooie schep is geworden en hij doet het perfect en dan het contra gewicht die is ook door mister Fido Newton gemaakt wederom een prachtstuk mocht iemand nog vragen hebben zie ik het vanzelf wel

Groetjes Patrick:cool:

hoi R.O.N

het contra gewicht wat fido voor mij heeft gemaakt staat op

www.schiebroekstraat.nl

dan even naar het onderwerp projecten en daar zie je het contra gewicht wat op mijn machinen zit ik kan zeggen dit is wederom een zeer uniek stukje wat weinig anderen hebben of kunnen maken

Groetjes Patrick Brandon

Back