Andere off-road (1:10) rijders rond Elst (gld.)?

neej :( ben wezen kijken en er is allen een GOLF BAAN :D:D
en een groot leeg gras veld :D lijkt me vett om een e-revo brushless ( nie de 1:16) daar de sporen te geven maar micschien een keer inbreken op de golf baan en lkkr gassen tot ze ons er af zetten

Als jij daar een golfbaan vernield heb je een serieus probleem lijkt me...

Ik denk dat je met fatsoenlijke pinbandjes de golfbaan aan gort rijd... Helemaal met het gewicht van 1/8 en brede bandjes eronder.

okej dan er is nog een vlak veld duss ..

ik heb geen revo maar wel een
full

Laatst bewerkt door een moderator:
goed! bedankt voor de reacties. Ik was ff op vakantie vandaar geen eerder bericht.

Ik stuur een pb voor later contact om ergens te rijden.

Hallo Bob,

Ik rijd geregeld met een Traxxas Slash 1/10 ! Wij gaan ook geregeld naar MAC in Vlijmen (offroad baan bij Vlijmen)
Met wij bedoel ik met mijn zwager 40+ vriend van mijn zwager 40+ en de dochter daarvan.
We rijden allemaal met een traxxas slash en binnenkort komt een maat van mij er ook nog bij met een traxxas slash zodra hij zijn traxxas E-revo verkocht heeft!(ow zie net dat hij hier ook gepost heeft... of niet Roytjuh?)

Ook heb ik 2 demo`s (Ewijk, Groesbeek) meegereden met de heren van "rc rijk van nijmegen" en ik moet zeggen dat het gezellige lui zijn en dat je je daar ook goed mee kan vermaken! Op hun baan in Leeuwen ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik niet veel over zeggen.

Maar als ik met mijn zwager en de rest van de zooi weer ga rijden in Vlijmen dan zou ik (als ik het niet vergeet) je een pb-tje sturen.

Ik geloof ook dat ze bij MacVlijmen in de winter 3 indoor (manege) wedstrijden gingen organiseren maar daar weet ik nog niet het fijne van.

Hee ik heb binnekort waarschijnlijk ook een offroad wagen (HPI MT-2 1:10)
Ben benieuwd of er dan mensen geinterreseert zijn om bij de rijkerswoerdseplassen(tussen arnhem en elst) mooi gras met strandjes enzo en erachter lciht ook een soort van zandwinningsterrein met grote heuvels enzo lijkt me erg leuk daar eens te bashen!!

ik kom uit gendt, maar je kan vrijwel nergens fatsoenlijk rijden, ik heb ooit nog gereden op de evmc off-road maar dat is echt old-scool. ga denk ik in het nieuwe jaar regelmatig naar oss.

een baan in de over-betuwe is wel erg nodig!

op het zandwinningsterrein kan drijfzand voorkomen, dus daar kan je beter uit de buurt blijven.

Ook heb ik 2 demo`s (Ewijk, Groesbeek) meegereden met de heren van "rc rijk van nijmegen" en ik moet zeggen dat het gezellige lui zijn en dat je je daar ook goed mee kan vermaken! Op hun baan in Leeuwen ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik niet veel over zeggen.
.

volgens mij haal je 2 clubs door elkaar :)

[mod]Heren, topic verplaats ik even naar het meetingdeel. Daar staan meerdere gelijksoortige topics. Zo houden we ze lekker bij elkaar.

Groeten,

Martin[/mod]

Nvm?

Maar hoezo haal ik 2 clubs door elkaar... zou goed kunnen hoor maar de 2 meetings die ik mee heb gereden waren echt met het rijk van nijmegen...

Hey allemaal,

Ik heb sinds eergisteren een traxxas slash 4x4 gekocht en zie dat er mensen op zoek zijn om samen te rijden.
Ik woon in Bemmel en er is in de buurt inderdaad niet veel te rijden.
Ik hoor wel als er mensen zijn die willen rijden in omg. Arnhem, Nijmegen

Back