andere uitlaat

ik heb een GXR18 engine in mijn kyosho dst maar wil er eeen andere uitlaat op zette welke kan ik erop plaatsen want kan dat nergens zo snel vinden gr ferry

en waar kan ik dat soort onderdelen vinden ben nieuw in de hobby sinds vorig jaar dus eerst gewoon lekker een jaartje gereden en zit er nu over na te denken om me auto te gaan tune

Hij zal misschien iets sneller gaan maar heel veel is dat niet. Hij zal waarschijnlijk met een andere uitlaat ook meer lawaai maken en dat kan nadelig voor je omgeving zijn.

M.v.g. Mark

Met een volledig standaard V-one SR met de GXR15 motor en standaard uitlaat hebben wij op de Kyosho finale race de finale gehaald en zelfs vlak na de start op een 5e plek rond gereden. Ja een andere uitlaat geeft verbetering maar uiteindelijk waren we met de originele goed snel tot frustarties van de andere deelnemers ;)

hoe kan ik hem dan op een makkelijke manier sneller laten gaan en dat ie wat meer geluid maakt maar nie zo heel veel uit ik heb genoeg ruimte in de omgeving want rui meestal bij me vriendin op het terrein klein baantje aan gelegd dus dat is het probleem niet hahah aleen waar ik het allemaal kan vinden is het probleem

Wellicht als het alleen voor het geluid is zou je als je een deelbare demper hebt je binnen schotel er uit kunnen halen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back